PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Loading...

Friday, September 9, 2011

Pendedahan Perang Murtad - Sitt Al Wuzara ( Gaysec Konfirm)

okay dah lama saya tak update blog ni...kesempatan ini saya mahu mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua.

Sepanjang bulan Ramadan yg lepas 2 perkara besar telah berlaku membabitkan isu Islam

1. 'Serbuan' keatas Gereja DUMC Petaling Jaya atas isu disyaki memurtadkan orang islam secara halus
2. Pendedahan penghina Islam terkenal di online masa kini -Makcik Sitt Al Wuzara dan konco-konconya.

Berlaku pendedahan berkenaan tentang identiti Sitt Al Wuzara Ramadan lalu yang dikatakan sebagai Arlene Tan.
Namun Gaysec telah memohon maaf atas kesilapan tersebut.

Namun Gaysec sebenarnya tahu apa yang mereka lakukan- Ia Hanyalah Umpan Kecil
Ya UMPAN KECIL SAHAJA.

Walaupun hanya umpan kecil ia berjaya menelanjangkan kewujudan kumpulan Melayu Liberal dan golongan murtad yang mengisytiharkan perang keatas Allah dan Nabi Muhammad SAW .

Namun menjelang Aidilfitri lalu pihak Gaysec dan hacker2 muslim di kumpulan Anonymous telah berjaya 100% mendedahkan identiti sebenar makcik tersebut.

Beliau adalah ADLIN BT ABD JALIL



ikuti pendedahannya di Facebook http://www.facebook.com/Pendedahan.Ekslusif

Friday, February 25, 2011

Murtad - Pesta Sulit Semakin Memuncak

Berikutan hal Danny Daniel ini saya petik artikel dari blog Anak Seberang hari ini berkaitan isu Murtad

Penulis asal : Syed Sulaiman

'Pernah dengar cerita Aisyah Bukhari yang murtad tak lama dulu? Suratkhabar banyak menutup kes ini kononnya untuk menjaga perkauman, tak nak terjadi kacau bilau. Kes Aisyah yang murtad dan banyak kes murtad lain ditutup sedemikian rupa atas alasan bercinta, ikut boyfriend.

Cerita yang akan saya bawa ini agak panjang tetapi sekiranya kamu seorang Islam yang peka dan sayangkan agama kita Islam, buatlah sesuatu, paling kurang fowardkan email ni kepada saudara kita yang tak tahu menahu. Ataupun selemah-lemahnya, berdoa agar kita semua serta saudara-saudara kita terselamat daripada fitnah akhir zaman yang paling besar ini.

Ini bukan cerita rekaan saya tetapi hanya petikan dari ceramah yang saya dengar dari mulut peguambela kes ini Zulkifli Nordin di Madrasah Hidayah. Murtad dikalangan orang Melayu kini sudah menjadi ancaman kepada kita. Indeks pencemaran akidah mengikut jabatan statistik dan perangkaan Tahun 1989 aje, 4776 orang Melayu mohon tukar nama dari Melayu kepada bukan Melayu atas alasan keluar dari Islam.

Tahun 1997, bila Saari Bustamah mengambil alih jawatan mufti dari Datuk Hashim Yahya, perkara pertama yang disentuh adalah murtad. Menurutnya sehingga Julai 1997, 3,000 orang murtad di KL sahaja. Tahun 1998 saja, 516 orang sudah murtad. Aisyah bukan kes pertama murtad, sebelum ini dah beratus kes timbul tetapi ditutup oleh pihak tertentu.

Setakat kes Aisyah, dah 40 fail murtad dikendalikan oleh saudara kita Zulkifli Nordin. Mengapa kes Aisyah ini kita rasa ralat sangat? Kes ini satu simbol yang tunjukkan pada kita orang Melayu. Sistem pertahanan akidah kita amat rapuh. Akidah kita diserang ditubi dari segala sudut. Yang kita tak nampak dengan menggunakan system perundangan dan kehakiman kita sendiri.


Kes ini boleh dilihat dari 2 sudut.

1.Bagaimana orang macam Aisyah boleh murtad
2. Bagaimana orang kafir laknatullah boleh menggunakan sistem hakiman kita untuk merampas anak orang Islam untuk dimurtadkan?

Apa yang berlaku kepada Haji Bukhari setelah 25 tahun didik anak dengan pengisian Islam yang hebat. Sedang dia mengimamkan sembahyang terawih di masjid tahun 1997 anak dia sedang dimurtadkan dirumah.

Aisyah adalah gadis Melayu biasa yang didedahkan dengan ilmu yang sepatutnya. Dalam keadaan macam tu, dia takkan murtad. Dihantar ke sekolah agama, dia belajar hingga tingkatan 6 atas dan boleh melayakkan diri jadi ustazah kalau dia hendak, dan layak melanjutkan ke peringkat Universiti Al Azhar kalau dia hendak . Dia dibesarkan dalam suasana yang bapanya imam. Datuknya juga imam yang dah berpuluh tahun imam Haji Tahir. Dia juga hafal surah Yasin. Dalam ertikata, tahu ayat apa, surah ke berapa yang dibacanya, ayat apa yang jadi azimat, semua dia tahu. Itu hebatnya Aisyah. Surah Sajadah pun dia hafal ... Masuk ITM dia terlibat dalam gerakan Islam. Dia didedahkan dengan gerakan Islam, dia tahu kelemahan-kelemahan Bible. Dari segi keterampilan, dia budak perempuan Melayu seperti biasa, pakai tudung dengan baju kurung bunga-bunga. Takde apa yang pelik pada dia, duduk di lembah keramat AU5C. Kakak dia pun macam itu juga keterampilannya. Tiap-tiap hari telefon bapanya lapor isu terkini. 2 tahun di KL begitu. Hari terakhir dia telefon 19 Nov 1997,

'Assalamualaikum ayah! Ni Intan (nama manja) cakap. Intan nak bagitahu, Intan dah kristian.'

Bayangkan hati seorang bapa. Kita sendiri heran macamana dia boleh murtad. Aisyah adalah simbol anak Melayu yang telah dididik dengan begitu rupa boleh murtad. Apa yang Haji Bukhari boleh buat? Airmata sahaja modal dia. Masuk TV menangis, keluar radio menangis, pergi forum menangis apa yang dia boleh buat? Semua dokumen mahkamah akan jadi bahan arkib termasuk p ermohonan kafir laknatullah itu minta Aisyah dibebaskan untuk dimurtadkan ..

Butir asal permohonan.. ....

Permohonan ini dibuat oleh Lennet Teoh Hui Leong seorang peguam Cina Kristian. (Read Herbes Corpes bawah bab 36 kanun acara jenayah). Tujuan untuk membebaskan seorang yang didakwa ditahan secara salah. Sebarang permohonan seperti ini perlu bagi sebab mengapa didakwa tahan secara salah. Permohonan dibuat bawah bab 36 atas alasan Article 11 Perlembagaan Persekutuan. Iaitu hak kebebasan beragama. Tiada langsung soal kahwin timbul. Permohonan tu menyatakan, perenggan 6, bertarikh 28 November 1997 di Makamah Tinggi Malaya Kuala Lumpur bahagian jenayah.

Sebab yang dia beri, 'Saya Lennet Teoh Hui Leong telah dilantik oleh Nur Aisyah untuk memberi nasihat kepadanya berkenaan dengan pertukaran agamanya kepada Kristian dan atas arahannya saya telah menyediakan surat sumpah untuk Nur Aisyah menolak dan meninggalkan agama Islam.'

Perenggan 23: 'Saya Lennet Teoh percaya bahawa Nur Aisyah sedang dikurung secara salah oleh keluarganya. Saya percaya tindakan ibubapa, abangnya dan bapa saudaranya telah melanggar hak kebebasan Nur Aisyah menganut agama pilihannya iaitu Kristian Khatolik'.

Kita tak boleh buat apa-apa sebab article 11 Perlembagaan Persekutuan menyatakan mana-mana warganegara Malaysia yang telah cukup umur (18tahun) berhak mutlak menukar agamanya. Itulah perlembagaan kita yang memerdekakan orang Melayu kita tahun 1957. Perlembagaan itulah juga yang menjerut kita sendiri. Adakah anak cucu kita akan selamat dengan perlembagaan itu? Bila berlaku pertembungan antara hukum syara' dengan undang-undang sivil, undang-undang syara' akan terbatal. Maksud agama rasmi kita Islam adalah acara-acara rasmi hendaklah dibuat mengikut cara Islam. Contohnya perlantikan sultan, rasmi parlimen dll. Tak lebih dari itu. Bab kehidupan, politik, ekonomi.... semua tak termasuk.

Article 4 pula menyatakan: 'Mana-mana undang-undang yang bertentangan yang bercanggah dengan perlembagaan ini adalah batal dan tidak sah. Ini termasuklah hukum syara'.


Contoh kes Hartina Haji Kamarudin.

Pada masa ceramah ini dibuat, Haji Kamarudin ada dalam lokap, didakwa mencederakan seorang Hindu kafir laknatullah kerana memurtadkan anaknya.. Anak yang dibela selama 18 tahun dengan begitu susah payah datang ke Rumah dalam keadaan Hindu.

Haji Kamarudian seorang penjual sate di Perak. Beliau lepaskan anaknya selepas 18 tahun ke KL untuk cari kerja. Tak terlintas langsung di kepalanya anaknya akan murtad. Tak sampai 9 bulan, Hartina balik ke restoran bapanya dalam keadaan Hindu dengan nandek kat dahi . Bukan itu saja. Anak yang dimanjakan begitu rupa balik mencabar bapanya, bawa boyfriend dan kawan-kawan boyfriendnya sambil berpeluk-p eluk dalam keadaan dia pun dah Hindu dengan nandek. Haji Kamarudin takek si kafir tu kat tengkuk, menggelupur dia depan kedai tu.

Haji Kamarudin juga dipelupur oleh kawan-kawan si Hindu tu sampai nak pengsan. Adik lelaki Hartina umur 16 tahun turut kena belasah kerana nak menyelamatkan akidah kakaknya depan kedai tempat bapanya meniaga.

Apa Hartina buat masa tu? Hartina papah kekasihnya dan biarkan bapanya menggelupur sendirian. Tak cukup dengan itu, dia pergi ke balai polis buat report bapak dia pukul boyfriend dia. 14 hari Haji Kamarudin dengan adik lelaki Hartina merengkok dalam lokap sebab report anak kesayangannya yang mempertahankan kekasih Hindunya. Tak cukup dengan itu disaman pula bapanya 3 juta. Remuk hati seorang bapa yang diheret ke penjara kerana anak sendiri. Tak cukup lagi, dia telah menghina bapanya dengan menukar nama Hartina Haji Kamarudin kepada Nivasni Rajeswari. Nama Hindu.

Semasa masih terlantar kat hospital (akibat dipukul binatang Hindu laknatullah ), Haji Kamarudin ditangkap polis semula sebab Hindu laknatullah ditembak oleh seorang yang tak dikenali. Jadi, Haji Kamarudin, anaknya dan anak saudaranya kena kurung masuk lokap kerana menjadi suspek utama kes tembakan tersebut. Anak yang ditatang begitu rupa akhirnya menyebabkan dia merana dalam keadaan hina di dalam negara yang negara Islam!! Haji Kamarudin juga dikenakan berbagai tuduhan. Setakat itu saja, 4 tuduhan.

Yusof Qardawi dalam kitabnya menyatakan hendaklah mempertahan akidah hatta dengan nyawa sekalipun. Itu yang Haji Kamarudin buat dalam mempertahankan hukum Allah, dilokap sedemikian rupa.

Lagi satu kes lain saudara baru kita, nama Yusof bin Abdullah , nama asal Hindunya Santana. Ada seorang isteri, namanya apa entah.Ada anak lelaki, nama Sunjay kalau tak silap. Usia 2 tahun masa tu. Ajak isterinya masuk Islam. Abangnya telah lebih 20 tahun masuk Islam. Isterinya kata ?eh!? Yusof bawa anaknya sekali masuk Islam dengan nama Mohamad Syazani bin Yusof. Dia hidup 2 beranak tu selama 2 tahun. Lepas 2 tahun si minaci datang semula dan bawak lari anak ini ke KL dengan boyfriend barunya.Yusof tak tahu apa nak buat, dia minta mahkamah syariah Alor Setar keluarkan perintah penjagaan hak ke atas anaknya.

Mahkamah pun bagi. Dia pun datang ke KL dan ambil balik budak tu. Si emak ni pergi mahkamah tinggi KL mintak hak jaga anak. Mahkamah tinggi bagi pada si minachi ni. Heran sungguh. Bila si minachi ni tak dapat nak ambil balik budak tu, dia pergi report polis. Tahu polis buat apa? Cari Yusof dan tangkap! (padahal Yusof dapat hak penjagaan daripada mahkamah syariah Alor Setar). Yusof masuk lokap 8 hari.

Lepas tu polis ambil balik budak tu kasi pada emaknya. Hari ini, budak tu kembali jadi Hindu. Tak cukup dengan itu, kurang ajarnya si minachi ni, dia minta pulak mahkamah tinggi batalkan perintah jagaan anak yang dikeluarkan oleh makamah Syariah Alor Setar yang diberi pada Yusof.

Dalam kes Suzie Teoh, seorang budak perempuan dari Kelantan umur 16 Tahun telah peluk Islam atas kerelaan sendiri. Bapa dia tak suka, lepas tu saman anak sendiri dan saman Majlis Agama Islam Negeri Kelantan, heret anak dia ke mahkamah persekutuan. Dia mohon pada makamah, agar istiharkan anak dia masuk Islam tak sah.

Masa tu, Tun Salleh Abas yang jadi hakim. Beliau seorang yang alim dan warak. Bila dihadapkan dengan kes Suzie Teoh, menangis Tun Salleh Abas. Terpaksa buat perisytiharan. 'Dibawah Perlembagaan Persekutuan, hak seorang anak tertakluk dibawah jagaan ibubapanya selagi belum cukup 18 tahun. Kalau nak tukar agama, kena minta kebenaran ibu bapanya. Semasa Suzie Teoh masuk Islam, berumur 16 tahun. dia tak sah peluk Islam.' Atas kearifan dan iman Tun Salleh Abas, dia simpan fail tu dalam lacinya selama 2 tahun. 2 tahun kemudian, lepas hari jadi Suzie Teoh yang ke 18 tahun, dia buka balik kes itu dan bagi peluang Suzie isytiharkan agamanya sendiri. Penuh mahkamah nak tahu kes tu; wartawan tempatan, wartawan asing semua nak dengar keputusan. Terketar-ketar budak tu. Baru umur 18 tahun. Sambil menangis, budak tu kata ' Saya yang arif, kekal dalam agama saya, saya masih nak nama Nur Aini.' Maka Tun Salleh Abas pun dengan bangga mengisytiharkan Islamnya sah dengan namanya Nur Aini. Selamat akidah seorang budak. Sebab itu jugalah Tun Salleh Abas kena buang atas 5 tuduhan. Tuduhan kedua atas sebab melengahkan kes seorang budak tanpa sebab selama 2 tahun. Itulah harga yang Tun Salleh Abas terpaksa bayar.

Kes terakhir sekali yang paling teruk, kes saudara Ibrahim, isterinya Siti Solehah dan anak perempuannya usia 5 bulan mati dipancung kerana tidak mahu kembali kepada agama asalnya, Hindu. Pada malam hari Valentine 14 Februari, pada waktu anak Melayu bertukar tukar bunga di Dataran Merdeka. 3 Saudara kita mati dipancung dalam sebuah kontena demi mempertahankan agama.

Peristiwa 13 Mei tercetus apabila seorang budak Melayu dibunuh kerana dia Melayu bukan kerana dia Islam. Dalam sejarah Melayu, tiada lagi orang Melayu dibunuh kerana Islam. Semuanya sebab Melayu. Inilah pertama kali.

Jika kita sorot semula sejarah Islam Yasir, bapa kepada Amar diseret di hadapan. Amar diugut supaya tukar agama. Kalau tidak, bapanya Yasir akan dibunuh. Amar kata,'Allah hu Ahad'.. Terus Yasir kena pancung di padang pasir. Kemudiannya, Sumaiyah ibunya juga disula dari bawah tembus ke jantung. Mampu berkata 'Allah hu Ahad'. Berlari Amar menemui Rasullullah SAW. Dan akhirnya, mengikut sejarah, Amar menjadi seorang mujahid berperang bersama Rasullullah SAW. Itu zaman puak Quraisy kafir laknatullah berkuasa. Rasullullah SAW tiada kuasa lagi pada masa itu.Rasullulah tak boleh buat apa.

Dalam kes kita, bukan sahaja Ibrahim dipancung kepalanya sehingga putus, tak cukup lagi, tangannya juga turut dipotong. Sehinggakan Majlis Agama Islam Selangor terpaksa minta masjid mandikan jenazah saudara-saudara kita yang mati syahid itu. Apalah dosa anak kecil yang berusia 5 bulan itu? Ibrahim dan Siti Solehah bukan calang-calang orang. Ibrahim seorang saintis Pakar Geologi manakala isterinya Siti Solehah, seorang Pakar Botani. Tanda-tanda syahid jelas pada ketiga mayat tersebut. Walaupun 5 hari dalam peti sejuk darah masih memancut keluar pada ketiga-tiga mayat. Bayi yang berusia 5 bulan masih mengalirkan darah hangat seperti baru mati. Peluhterpercik pada dahi mereka. Mereka dikebumikan di kubur Bukit Kiara. Kalau saudara semua tak mengalirkan air mata melihat kubur mereka bertiga terutama bayi yang berusia 5 bulan itu, mesti ada yang tak kena dengan hati kita Hebat mana kita sehingga tak boleh mempertahankan saudara kita sendiri Sedangkan Ibrahim telah melaporkan pada pihak polis dan Majlis agama yang dia diancam untuk dibunuh supaya kembali ke agama asalnya.

Dalam satu hadis yang berbentuk futuristik (masa depan), Rasulullah SAW berpesan 'Bersegeralah kamu melakukan amalan soleh kerana akan datang kepad a umatku di suatu masa, satu fitnah yang begitu besar yang datangnya seperti satu kepingan hitam di malam gelap gelita tak nampak'. Sahabat bertanya 'Apakah fitnah besar itu ya Rasullullah? ' 'Fitnah itu adalah kamu akan lihat umatku di hari itu, di waktu itu,pada masa itu, pagi hari Islam, petang kafir. Petang Islam, pagi kafir balik.' Sahabat bertanya lagi. 'Mengapa begitu ya Rasullullah? ' Rasullullah SAW menjawab, ?Sebab dia jual agamanya dengan nilai dunia'.

Imam Ghazali pernah berkata dalam perkara ini, 'Akan datang fitnah murtad ini dalam keadaan seperti semut hitam di atas batu hitam di malam gelap.' Mana nampak? Kecuali kalau jiwa kita tengok satu perkara dengan cahaya keimanan.

Bagaimana gerakan murtad ini berjalan di Malaysia sehingga kita tak nampak langsung. Gerakan Hindu kita tok sah sebutlah Belum habis cakap, dah ada yang tunggu dengan parang kat luar. Gerakan Yahudi lagilah teruknya. Henry Ford (orang kaya yang buat kereta Ford tu) pernah menulis berkaitan Yahudi tahun 40an atau 30an dulu dalam bukunya 'International Jew' (tak Silap saya).

Unsur Yahudi begitu tebal dalam masyarakat kita tapi kita tak nampak. Paling nyata, rokok yang orang kita hisap tu. Setiap satu batang itu ada saham kepada puak Yahudi. Tak de kilang rokok yang bukan Yahudi punya. Sapa yang hendak berenti merokok, ambil ni sebagai iktibar. Yahudi punya kerja, baru letak bola sebijik, 70 ribu Melayu tak sembahyang kat stadium Shah Alam. Belum kira yang kat rumah lagi.

Bab Kristian, lebih terancang, lebih terperinci lagi. Semenjak kalah dalam perang salib terakhir, iaitu dalam pemerintahan King entah apa nama ke 6 yang terakhir. Sebelum dia mati, dia telah berwasiat dan wasiatnya ada ditulis dengan emas di London . Dia berkata: 'Kepada semua pemimpim-pemimpin Kristian, kita hari ini telah melakukan kesilapan besar, kita berperang dengan tentera Islam dengan pedang, bukan berperang dengan akidah yang ada pada mereka. Sebab tu Islam menang walaupun 30 ribu tentera mereka dengan 300 ribu tentera kita, mereka tetap menang sebab mereka (orang Islam) berperang kerana nak mati. Kita perang untuk hidup. Oleh itu, hendaklah kita tukar strategi. Melancarkan peperangan ideologi, fahaman dan budaya keatas orang Islam.'

Wasiatnya berjaya dilaksanakan setelah King tu mati, 1492, kerajaan Islam Andalusia yang paling agung pada masa itu tumbang di tangan Kristian. 1511 kerajaan Islam Melaka tumbang, tak lama lepas tu, tumbang kerajaan Islam Pattani . Tak lama selepas tu, tumbang kerajaan Islam Kedah . Tak lama lepas tu,tumbang kerajaan Islam Mindanao ..Lepas tu kerajaan Islam Acheh ... semuanya satu demi satu..


Macamana benda ni boleh terjadi?

Sebab gerakan Kristian berdasarkan kepada 3G. GOSPEL,GOAL, GLORY . Pertama kitab dia, kedua kekayaan kita, ketiga menang terhadap Islam. Kalau kita tengok sejarah, Alfonso De Albuqueque bukan datang ke Tanah Melayu bawa tukang masak sebab nak rempah kari kita. Dia bukan makan kari, di a datang bawa mubaligh Kristian Francis Xavier (kalau saya tak silap eja), sebab nak sebarkan ajaran Kristian.


Bagaimana cara dia sebarkan Kristian nih?

Orang kita panggil, gerakan halus.Dia panggil semua mubaligh Kristian yang nak datang ke Asia ni. Dia guna kaedah 'garam dan ragi'. Garam sebagai perasa, ragi untuk penapaian. Contohnya ubi kayu. Waktu siang asalnya ubi kayu kita letak ragi, esoknya masih lagi bentuk ubi kayu tapi sebenarnya tapai. maksudnya, dia kekalkan orang Melayu dengan identiti Islam. Hakikatnya kehidupan kita bukan cara Islam lagi . Cara inilah yang Rasulullah SAW kata macam kepingan hitam di malam gelita. Inilah yang Imam Ghazali kata macam semut hitam atas batu hitam di malam gelita tu.

Pertama, melalui sistem pendidikan. Di Malaysia, macam-macam sekolah dengan nama mubaligh Kristian. Convent itu, Saint ini. Menurut satu petikan seorang mubaligh Kristian pada masa itu yang ditulis semula oleh George Peters dalam sebuah buku tahun 40an. Kepada mubaligh-mubaligh Kristian yang nak datang ke negara kita, berkaitan pendekatan garam dan ragi'. Pendekatan seperti ini tidak memerlukan seorang Muslim Melayu berkenaan meninggalkan system kemasyarakatan yang dituntut oleh agamanya. Sebaliknya orang tersebut hendaklah digalakkan terus tinggal dalam masyarakatnya. Justeru itu, ragi tetap ujud dalam keutuhannya. Dia akan menjadi bagaikan sebuah lampu (Kristian) yang diletakkan dalam gelap. Penyebaran agama Kristian nanti akan terserlah dalam sifat kerohanian, bukannya organisasi. Dirasa kesegarannya, bukan bersikap kalam. Dinamik dan etikal, bukan bersifat formalistik.

Pendekatan begini telah memperlihatkan kebaikannya. Lantaran ia tidak menganjurkan ahli Melayu tadi menjadi ahli baru Kristian yang formal, menyendiri terpisah dari masyarakatnya. Sebaliknya ia memberi laluan agar dapat dimasukkan semangat dan ajaran Jesus bagaikan sebutir ragi yang bertindak dengan proses penapaiannya ke atas seluruh masyarakat Melayu seluruhnya.

Ajaran Kristian akan bertindak melahirkan revolusi , justeru itu nanti,dapatlah dikatakan bahawa kita nanti akan memperolehi satu Kristian muslim Melayu tempatan yang mencerminkan Kristian muslim Melayu sejati.. 'Sebenarnya dia ingin. Akan datang suatu masa nanti, orang Melayu sendiri tanpa dipaksa-paksa akan buat revolusi untuk menjadi Kristian. Cara kebajikan pulak... Hari ni sapa tak kenal kelab rotary yang cuci buah pinggang,kelab lion, bulan sabit merah, Saint John's Ambulans, sapa tak kenal palang merah. Mereka masuk dengan cara menghidupkan sekularisme. Sekularisma adalah satu cara mengasingkan agama daripada kehidupan. Itulah kita hari ni mengasingkan Islam daripada kehidupan dunia. Cara lain adalah dengan menghidupkan maksiat. Kita kena ambil tindakan samada dengan tangan, dengan mulut, atau paling lemah sekali, dengan hati.

Bangun malam buat sembahyang hajat agar kita semua diselamatkan dari fitnah besar ini. Paling kurang pun, fowardkan email ni kepada saudara kita yang lain yang tak tahu menahu tu. Kita kena peka. Ini semua tanggung jawab kita semua.

Akhir sekali, email ini tiada kena mengena dengan ceramah nak berkempen politik atau apa saja. Sekadar meniupkan semangat perjuangan dalam diri kita yang mengaku Islam ini. Ni lah masanya kita bangkit pertahankan agama Islam sebelum terlambat. 


Apa tindakan counter melayu dan islam dalam hal ini?
Tiada yang konkrit....sebaliknya semua sibuk berpolitik memusuhi sesama agama dan bangsa dan melupakan musuh dalam selimut yang semakin aktif.

Lebih malang pejuang anti murtad dicaci maki kerana berbeza ideologi politik

Isu murtad dianggap terpinggir kerana gelombang Pluralisme agama.... iaitu semua agama sama, Tuhan yang sama, cara sembahyang saja berbeza.

jika sama kenapa kitab suci diturunkan?
Kenapa Islam diturunkan?
Kenapa ada konsep murtad dalam Islam?
Malangnya seorang remaja kini telah terperangkap - Danny Daniel

Thursday, February 24, 2011

Lagi Islam Dihina Di Tanahair Sendiri - Apa kata orang2 PR

Satu lagi penghina Anti Islam dikesan di Facebook

Namanya Danny Daniel
katanya sekolah di Alice Smith International School Sg Besi (menurut profile Facebooknya)

Anti Islam, Anti Umno tapi pandai pulak menyokong revolusi Mesir dan Libya
Suka komen2 menghina Islam,Nabi Muhammad

Wahai pemimpin Pakatan Rakyat dan penyokong2.....apa kata kamu tentang budak ini? nampak mcm anak orang VIP......siapa ada kenal budak terlampau ini..?

Kecik2 dah dahsyat mcam ini...kalau dah besar sikit tak tahulah

Lihat Penghinaan Budak Bernama Danny Daniel








ANAK SIAPAKAH INI?
DANNY DANIEL



 Kementerian Dalam Negeri Harus mengambil tindakan pengajaran yang sangat keras walaupun pesalah juvana sebagai contoh kepada ramai lagi di luar sana

 










Friday, February 18, 2011

SAMAN TRAFIK - BEBANAN KERAJAAN YANG KEJAM?

Rasanya ramai yang tak mengendahkan peraturan baru saman trafik yang akan berkuatkuasa mulai Mac 2011 ini. sila ikuti kupasan saudara Azli dan Din Turtle DISINI.

Aku tak rasa masalah jalan raya ni akan selesai. bahkan sebaliknya akan menyebabkan rakyat menyimpan dendam yang lebih lagi. Najib oooo Najib...kenapalah kau buat kami rakyat macam ni?

Dahlah peraturan baru tu ada unsur RIBA.... membebankan lagi dari senario yang ada sekarang ni....


Ohhh Najib Ooooo Najib

Mustafa Ali Lempang Azmin Ali



Mustafa Ali Setiausaha Agung Pas tempeleng muka Azmin Ali kerana cuba mengawal semua pimpinan tertinggi Pakatan Pembakang sejak jadi Timbalan Presiden PKR.

" Azmin sepatutnya menyuarakan isu-isu sensitif seperti pembahagian kerusi komponen PP dalam mesyuarat teringgi parti bukan secara terbuka dimedia" kata Mustafa.

Ini berikutan kenyataan Azmin mengatakan PKR sukar berunding dengan Pas, kerana Pas tamak mahukan kerusi yang PKR sasarkan pada PRU 13 nanti.

Jika dahulu kerusi yang ramai kaum China diberikan kepada PKR tetapi sekarang Pas sendiri tidak begitu yakin bertanding dikerusi majoriti melayu dan mahukan kawasan yang  kaum China agak besar peratusnya pula, sejak kekalahan PRK  Tenang. hahahaha...ek..

Jika PKR bertanding dibandar, Pas bertanding dibandar dan DAP serta parti KITA pun sasar untuk  bertanding dibandar maknanya Pakatan sudah berebut dalam agihan kerusi kawasan bandar beb !. Semua sibuk mengejar undi China hahahaha.  patutlah China besar kepala sekarang nih..

Dengan wujudnya  Majlis agama kafir di Pulau Pinang Pas lagi merudum beb !. Tak percaya lo tengoklah nanti.  Itu cara DAP bunuh Pas dan PKR dikawasan Melayu. Mau tak mau Pas kena tumpu balik kawasan Melayu tetapi jadi tak laku kerana rakannya DAP tidak mengambil kira sensitiviti komponen hahaha...

Thursday, February 3, 2011

Cahaya Misteri Atas Kubah Emas Malam Jumaat 28/1/2011 Satu Petanda?



Video rakam cahaya misteri di atas Kubah Emas


PADA Jumaat lalu, satu cahaya misteri (dalam bulatan) turun dari langit ke Kubah Emas, Baitulmuqaddis.


BAITULMUQADDIS - Satu klip video disiarkan di laman YouTube yang menunjukkan dengan jelas satu cahaya misteri berbentuk seperti telur berada di atas Kubah Emas di pekarangan Masjid Al-Aqsa di sini, lapor msnbc.com kelmarin.

Cahaya misteri itu dirakamkan menerusi telefon bimbit oleh beberapa orang yang berada dekat dengan kawasan pekarangan Masjid Al-Aqsa itu pada pukul 1 pagi Jumaat lalu.

Dalam laman YouTube, terdapat beberapa perbualan orang yang menyatakan perasaan terkejut apabila melihat cahaya misteri tersebut terapung-apung di atas Kubah Emas itu.

Cahaya misteri itu kemudian bergerak terlalu laju ke atas langit Baitulmuqaddis.

Sebelum ini, terdapat dua klip video yang menunjukkan cahaya itu turun ke kawasan yang menempatkan Masjid Al-Aqsa dan Kubah Emas.

Namun, dua klip video itu dirakamkan menerusi telefon bimbit berkamera dari jarak jauh menyebabkan lokasi tepat cahaya tersebut turun dari langit tidak diketahui.
Klip video ketiga yang kemudian disiarkan di YouTube menunjukkan dengan jelas cahaya misteri itu kerana ia dirakamkan dekat dengan bangunan Kubah Emas.

Setakat ini, kemunculan cahaya misteri itu masih diperdebatkan di kebanyakan laman web kerana ia didapati bukan piring terbang seperti yang disangka sebelum ini.

Kubah Emas itu merupakan sebuah kompleks yang terdapatnya sebuah batu besar yang dikatakan tempat Nabi Muhammad berdiri ketika peristiwa Israk dan Mikraj. - Agensi

Iktibar Krisis Mesir : Malaysia jika berlaku

Krisis Mesir hari ini telah hampir memasuki minggu kedua sejak tercetus yang disebabkan oleh pengaruh media-media alternatif seperti Facebook,Twitter dan lain-lain (masih ingatkah anda akan krisis Ahmadinejad vs Moussavi di Iran?)


Telah banyak yang menulis tentang krisis ini malahan sehingga ada puak yang begitu berminat untuk mengimport Revolusi itu di Malaysia

Namun kini Krisis Mesir memasuki babak baru

Sebelum ini hanya pihak polis sahaja yang bertindak keatas para demontrasi ketika pihak tentera mengambil sikap berkecuali namun perkembangan terbaru semakin panas nampaknya:

  • Ribuan Penyokong kerajaan Hosni Mubarak mula bertindak balas
  • Berlaku pertempuran diantara penentang kerajaan diktator Hosni Mubarak dengan penyokong 
  • Terserlah Amerika dan Israel kini tidak sefahaman dalam isu Mesir




Petikan Los Angeles Times

Violence in Egypt as foes, supporters of Hosni Mubarak clash

Thousands of supporters of Egyptian President Hosni Mubarak besieged anti-government forces ensconced in Tahrir Square on Wednesday, leading to violent clashes and some injuries.

Pro-Mubarak forces tried to push their way into the square through numerous side streets and were met with, in some cases, cordons of peaceful protesters and, in others, by those throwing large chunks of stone or concrete.

At El Bustan street, just off Tahrir Square, the two sides surged back and forth for more than an hour, with at least a dozen of the pro-Mubarak Egyptians injured by the flying stones — two at this spot were carried away unconscious. One man staggered away with blood running down his face after apparently being hit by a rock. Other men brandished wooden clubs and glass bottles.


Ambulances tried in vain to get through the crowds to help the injured.

Al Jazeera showed scenes of men on horseback and camels storming into the crowds in an apparent attempt to disperse anti-government protesters. At one point, the demonstrators attacked one of the men on a horse, pulling him down to the street and pummeling him.

Finally, army armored vehicles moved in to separate the two sides. By late afternoon, the army had blocked some of the major entrances to the square, pushing the two sides apart.

Wednesday morning, before the fighting, the Egyptian military had called for a halt to demonstrations and urged protesters to go home. The announcement on state television was a signal that the military had not abandoned Mubarak, who late Tuesday night announced he would not run for reelection in September or October but made a plea to hold onto power in the interim. Opposition leaders immediately rejected Mubarak's announcement as a ploy to hold onto power.

"You are the ones capable of returning normal life to Egypt," military spokesman Ismail Etman said on state television. "Your message has arrived, your demands have become known."

"The armed forces call on the protesters to go home for the sake of bringing back stability," came another statement on state television.

Many of the anti-Mubarak forces were unaware of the military's request to disband — and said they would disregard it in any event.

"We're not leaving. We'll sit under the tanks if the army tries to stop us," said Omar Adli, an anti-Mubarak demonstrator who was bearded and clad in a long robe-like galabeya. Then he broke off speaking to run toward a nearby knot of men who had begun shoving one another and throwing punches.

Mubarak supporters chanted, "In spirit and blood we want you, Mubarak," they chanted, as a handful of soldiers proved powerless to hold them back.

"You are your president. You are our president," they shouted.

The push into the square by pro-Mubarak forces appeared highly organized, concentrated on a few key access routes to the plaza. The anti-Mubarak protesters have accused the Egyptian leader's allies of paying people to rally in his support — and to use force to intimidate anti-government demonstrators.

 


Apakah maksud semua ini?

  • Mesir bakal terjebak didalam Perang Saudara
  • Israel bakal campur tangan dengan lebih hebat demi agenda tersembunyi
  • Israel mungkin mencerobohi Sinai demi kepentingan Terusan Suez yang sangat penting
  • Geopolitik dunia semakin bercelaru. Pengkhianatan demi pengkhianatan
  • Israel terkejut dengan pengkhianatan Amerika terhadap Rejim Hosni Mubarak Klik Sini

Apa kaitannya dengan Malaysia?:

  • Kerajaan BN dibawah Najib perlu mengambil iktibar terutama dengan liabiliti Rosmah Mansor
  • Jika berlaku keadaan sebegini di Malaysia (mungkin pasca PRU 13) keadaan akan sama seperti di Mesir malahan mungkin lebih buruk kerana sokongan adalah terbahagi dua secara hampir tepat 50-50
  • Pasca PRU 13 mungkin menyaksikan senario pertempuran antara dua pihak pro PR dan pro BN malahan berbahaya menjerumuskan negara ke kancah perang saudara dan pemecahan wilayah seperti Yugoslavia dan Timor Timur
  • Akan ada pihak luar yang akan campur tangan walaupun mereka kecil tetapi kekuatan senjata mereka sangat besar dengan mungkin memberikan tumpuan keatas pulau dan wilayah strategik selatan Johor dengan alasan memelihara kepentingan pelaburan mereka atau juga mungkin dengan menggunakan topeng 'pengaman'

Adakah potensi situasi Mesir berlaku di Malaysia?

Ada..... berdasarkan pro dan kontra:


  • Kemeluatan sebahagian rakyat terhadap Rosmah Mansor
  • Kelembutan kerajaan Najib
  • kebebasan maklumat internet
  • kebebasan berita-berita palsu hingga sukar membezakan yang mana benar dan yang mana palsu
  • Perjanjian Syaitan PKR DAP - menurut Zulkifli Nordin dan Tan Sri Harussani Zakaria
  • Usaha berterusan menjatuhkan kredibiliti PDRM,ATM, institusi kesultanan, pluralisme agama dan lain-lain
  • Kebutaan PAS terhadap kekangan pengaruhnya serta impian negara Islam oleh DAP dan PKR melalui pembahagian kerusi
  • Peningkatan kos sara hidup kerajaan gagal mengawal peniaga terutama monopoli pemborong
  • Kredibiliti menteri-menteri semakin merosot - jauh berbeza ketika era Mahathir
  • Peluang pekerjaan yang banyak tetapi lebih diboloti kaum pendatang 

Tetapi.....opssss nanti dulu
Ia mungkin tidak akan berlaku


  • Malaysia tidak mengalami masalah pengangguran yang serius dan kritikal - buktinya ada 2 juta pekerja asing di negara ini dalam pelbagai sektor
  • Malaysia bukan diperintah secara diktator - Pilihanraya bebas sehingga membolehkan 5 negeri dirampas
  • Rakyat Malaysia memiliki kemakmuran ekonomi walaupun tidak mewah
  • Ketidak puasan hati sebilangan rakyat Malaysia hanya disebabkan rasa TAMAK - komplen harga kereta, kualiti kereta nasional, hak asasi agama bukan islam dan lain-lain
  • Kebebasan media - perubahan hanya akan berlaku melalui demokrasi perhatikan Singapore... adakah anda fikir rakyatnya akan melakukan revolusi hanya kerana tiada kebebasan media dan diskriminasi? Tidak asalkan mereka cukup makan dan selesa mereka go on je.

    Saturday, January 22, 2011

    Mahathir,Anwar Dan NIk Aziz adalah Freemasons?


    Dipetik dari Lidah Mistifiles

    Tiga manusia ini mendapat pengiktirafan oleh bangsanya sendiri akibat sebab-sebab yang tertentu.Tiga manusia ini adalah pemimpin yang diangkat dengan harapan untuk memimpin bangsanya ke arah masa depan yang lebih gemilang.Ketiga-tiga manusia ini juga dihina oleh sebilangan manusia yang marah dan kecewa.Masing-masing dari tiga manusia ini mendapat bahagian masing-masing dari dari bermacam kutukan dan penghinaan.

    Ketiga-tiganya adalah pemimpin Melayu yang tersohor dan memimpin organisasi masing-masing.Mahathir diambil kerana kepimpinannya telah teruji manakala pemimpin-pemimpin yang menggantikannya tidak mampu untuk mengalahkan karismanya setakat ini.Seorang darinya pula menerima penghinaan yang teramat teruk dan amat memalukan.Yang lagi seorang pula tidak perlu dijelaskan lagi.

    Seorang digelar Mahafiraun,seorang berjawatan Peliwat Negara dan Penjilat Dajjal Amerika.Seorang pula dilabel Pak Turut Dajjal Komunis.

    (artikel ini tidak bermaksud bahawa ketiga mereka benar-benar 'Mason')

    Monday, January 17, 2011

    Dan Arak Itu adalah Haram Dan Ibu Segala Maksiat

    Arak adalah Haram....Ibu Segala Maksiat

    Kenapa Kita masih Tak Faham-Faham Lagi? Tiada Pengecualian Dalam Isu Arak...Baik Dari Pembuatnya...Pengeluarnya...Pengedarannya.... Penghidangannya....Semua sekali....

    Dari A hingga Z.... yang membawa kepada seorang itu minum Arak maka mereka adalah turut sama menanggung dosa besar

    Namun malangnya umat Islam terlalu lemah untuk menghalangnya..... hingga ada yang mencari rezeki untuk menghidangkannya kepada orang lain.....

    Tiada lagikah pekerjaan lain yang boleh dilakukan di tanah ini sehingga sanggup menuangkan arak ke mulut si kafir itu? Malas sangatkah umat ini sekarang???

    Hingga ada yang sanggup mengatakan 'ohhh takpe arak untuk bukan Islam, toleransilah sikit'...... begitulah lemahnya iman umat islam sekarang.

    Hingga ada yang tunduk menikus apabila dibentak orang kafir daripada berkeras menghalang usaha memudahkan arak diperolehi.

    Dahulu umat ini cukup jijik mendengar perkataan 'Arak' sehingga mendengarnya sahaja seumpama satu bencana.... kini ia hanyalah satu perkataan...

    Ohh ya umat ini telah menjadi liberal sehinggakan anak-anak mudanya tonggang arak pun sudah jadi satu lumrah...bahkan kebanggaan..... hasil didikan ibu bapa umat ini yang sangat munafik di waktu siang terserlah wajah agamanya...tetapi diwaktu malam lemahnya genggaman mereka kepada anak-anak muda mereka.

    Dan mereka tahu kelemahan ini..... tetapi masih tidak mahu berkeras mempertahankan benteng terakhir di antara anak-anak mereka dan Arak - Ibu segala kejahatan.

    BN bakal kalah PRU-13 kerana seorang perempuan


    Pada 8 Januari lalu Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor diberitakan telah berlepas ke Arab Saudi, untuk lawatan selama tiga hari.

    Dalam lawatannya itu beliau yang diiringi delegasi seramai 20 orang termasuk anggota Badan Amal dan Kebajikan Isteri-isteri Menteri dan Timbalan Menteri (Bakti) serta pegawai-pegawai kanan Jabatan Perdana Menteri.


    Di Arab Saudi, beliau telah menyampaikan ucaptama pada Persidangan Antarabangsa Pertama mengenai Pengurusan Kualiti Menyeluruh (TQM) Dalam Pendidikan Ke-12 di Riyadh.

    Rosmah juga menyaksikan pemeteraian Memorandum Persefahaman (MoU) antara Akademi Permata Insan, Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) dan Saudi Arabian Islamic Foundation for Giftedness and Creativity (Mawhiba).

    Selepas Arab Saudi, Rosmah dijadual untuk melawat Oman selama empat hari dari 16 Januari sebelum ke Bangladesh selama tiga hari dari 19 Januari.

    Ramai yang tertanya-tanya atas kapasiti apa Rosmah Mansor mengadakan lawatan ke Arab Saudi itu, sedangkan yang sepatutnya menyampaikan ucapan di Persidangan Antarabangsa Pertama mengenai Pengurusan Kualiti Menyeluruh (TQM) Dalam Pendidikan Ke-12 di Riyadh ialah Menteri Pelajaran bukannya Isteri Perdana Menteri.

    Jika Menteri Pelajaran dikatakan mempunyai jadual yang bertindih dalam hal ini, kenapa tidak Timbalan Menteri Pelajaran ke Arab Saudi sebagai wakil?

    Rosmah juga telah mengambil alih tugas Menteri Pelajaran apabila bertindak menyaksikan pemeteraian Memorandum Persefahaman (MoU) antara Akademi Permata Insan, Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) dan Saudi Arabian Islamic Foundation for Giftedness and Creativity(Mawhiba).

    Isunya disini ialah siapakah Rosmah untuk mewakili Negara kita Malaysia, beliau hanya isteri Perdana Menteri bukannya seorang Menteri..

    Selama lebih dari lima puluh tahun merdeka kita tidak pernah mendengar Perdana Menteri diwakili oleh Isterinya bagi sebarang majlis rasmi yang melibatkan Negara diluar negeri.. Malah isteri Tun Mahathir yang telah memerintah selama 22 tahun tidak pernah kita dengar mewakili Negara dalam sebarang majlis rasmi diluar negeri.

    Ketika di Arab Saudi Isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor dikatakan menginap di Royal Suite, Intercontinental Hotel di Riyadh yang sewanya mencecah RM100,000.00 sahaja bagi satu hari. Itu Rosmah.. bagaimana pula dengan 20 orang lagi ahli rombongannya itu?

    Adakah mereka semua menumpang di dalam bilik Royal Suite penginapan Rosmah itu? Atau mereka menyewa chalet yang berada diluar Bandar Riyadh yang sewanya lebih murah.. atau untuk menjimatkan kos rombongan mereka hanya mendirikan khemah di perkarangan hotel itu??.. mana mungkin..

    Dan setelah selesai melakukan lawatan ke Arab Saudi kini diberitakan pula Rosmah Mansor akan melawat Oman pula.. kononnya atas jemputan selama empat hari pula dari 16hb hingga ke 19hb Januari pula.
     
     
    Tolong la jangan buat sesuatu yg membuatkan golongan atas pagar semakin menyampah...
    ramai x sokong PR, lagi ramai yg semakin meluat & benci BN sebab benda2 camni...
    kalo x karang, majoriti pangkah kat PR sebab mereka benci BN bukan kerana mereka yakin ngan PR...

    Friday, January 14, 2011

    AZAN - Antara Minoriti dan Majoriti (serangan Berterusan)

    Sebuah masjid di Pantai Dalam diarahkan agar memperlahankan laungan azannya ekoran bantahan oleh seorang peguam cina Klan MCA Eng Kian Nam dengan alasan mengganggu ketenteraman dan tidur peguam tersebut
    Tindakan ini diadakan ekoran seorg peguam bukan Islam - kini diketahui sebagai bernama Eng Kian Nam yang tinggal di Tingkat 21 Kondo Pantai Hill Park (jarak 1 setengah km dari masjid Al Ikhlasiah) - mendakwa bunyi azan solat Masjid tersebut sebagai amat lantang dan menggangu beliau tidor.

    Peguam tersebut telah menghantar surat bantahan terus kepada YAB Perdana Menteri pada 22 Disember 2010 dan dipanjangkan kepada Menteri-Menteri di JPM, khususnya Dato Jamil Khir, Dato Nazri Aziz, dan Tan Sri Koh Tsu Koon.

    Menteri Wilayah Persekutuan, Dato Raja Nong Chik meminta JAWI mengarahkan Imam Masjid tersebut memperlahankan azan.

    Tindakan tersebut telah diambil setelah surat kepada YB Nurul Izah yang dihantar dalam bulan Ogos 2010 tiada sebarang tindakan.

    Isu ini telah menimbulkan kemarahan penduduk sekitar apabila mengetahui mengenai surat berkenaan.

    Peguam Cina ini baru pindah di kawasan ini dalam 15 bulan tapi mahu menimbulkan huru hara kerana sikapnya yang tidak menerima dan tidak ada toleransi kepada perbezaan kaum.
     
    Komen: tak habis-habis dengan peguam-peguam ni buat hal.... siap beri surat terus kepada PM dan para menteri....dan yang sadisnya PM dan menteri2 ni ikut pula desakan tu. Mentang-mentanglah dia orang MCA
    Lebih sadis lagi ada juga muslim yang menyokong perlahankan laungan azan dengan alasan "toleransi lah" "jaga hati non muslim".
    mereka tak sedar ke (si kafir dan penyokong kafir) peguam lahanat tu tinggal di kondo mewah tingkat 21...atas bukit pula tu... semestinyalah apa bunyi sekalipun dia akan dengar dengan kuat berbanding rakyat marhaen muslim majoriti dikawasan itu yang tinggal di kawasan lebih rendah.
    Duduk di kondo mewah ada duit...takkan takde duit nak buat rumah tu kalis bunyi??? Kenapa dia tidak komplen pula bunyi kenderaan yang lalu lalang dibawah? atau bunyi bila ada majlis kahwin siap karaoke?
    Ini baru permulaan ....mungkin tidak lama lagi ada yang akan komplen solat jumaat yang mengakibatkan kesesakan lalulintas.
    Ini bukan isu mengganggu ketenteraman dia...soalnya dia "sakit hati" dengan laungan azan.
    Sampai bila kepentingan majoriti harus berterusan tunduk kepada kepentingan minoriti?
    Muslimin boleh mengambil peristiwa ini sebagai alasan untuk 'membisukan' tarian singa, perarakan kematian, gendang yang membingitkan dengan alasan mengganggu ketenteraman awam dan kelancaran trafik.
    MCA, Gerakan, DAP adalah satu.... seorang serang dari luar...dua lagi serang dari dalam.
    Kita lihat reaksi seterusnya adakah majoriti akan menang berbanding minoriti? atau seperti mana yang selalu terjadi "toleransilah sikit"...sikit-sikit lama-lama jadi Bukit Kerinci.
    Ohhh lupa orang islam pun dah semakin liberal sekarang kan???? berkat pluralisme agama semua agama adalah sama..... agama lain-lain masuk syurga sama-sama...gitu ke?

    Thursday, January 13, 2011

    DAP cuba sogok Sultan Kedah RM1 Bilion Lepaskan Penang!

    DAN SULTAN KEDAH MURKA LALU MENGHALAU DAP KELUAR DARI ISTANA!



    Plan hegemoni dan pemisahan yang dirancang dan digarap sebegitu halus oleh DAP dilakukan tanpa rakyat menyedari ada usaha yang besar sedang berlaku dibelakang tabir.


    Pisau.net dalam artikel 12 Jan 2011 membuat pendedahan tentang Guan Eng & DAP mengharapkan persetujuan dan persefahaman ini diantara kerajaan Pulau Pinang dan Kedah untuk mendapatkan pelepasan "Lease" dan ia boleh dilaksanakan dari sudut undang undang walaupun perjanjian antara kerajaan British dan Sultan Kedah dulu masih valid iaitu dalam perjanjian ada menyebut 'selagi ada bulan dan matahari' maka Kerajaan Negeri Pulau Pinang masih terikat dengan Negeri Kedah.:klik sini


    Dikhabarkan yang menjadi penyebab utama Guan Eng dihalau keluar daripada istana apabila beliau menawarkan RM1 billion kepada Sultan untuk menyelesaikan isu "lease" ini.


    Tawaran berupa jual beli ini menyebabkan Sultan Kedah murka dan baginda terus bingkas bangun dari perbincangan dan mengarahkan Guan Eng keluar daripada istana.

    Usaha itu tidak berakhir disitu,tetapi dilakukan satu demi satu gerakan yang Pisau.net dedahkan didalam artikel sebelum ini.

    1.Singkirkan TYT & Polis Negeri:klik sini.


    2. Rancangan Anwar Pecah Dan Perintah:klik sini


    3.Pisahkan Pulau Pinang dan Perpecahan Malaysia :klik sini


    4.Projek Halau Melayu Berjalan Lancar:klik sini


    5. Pisahkan Sabah Sarawak,Negara Dalam Bahaya :klik sini


    Mereka kata Tunku Abd Rahman buat dosa lepaskan SingaPork
    Apa kata puak PAS usaha halang isu Penang ni...jangan lepas juga...nanti sama je dengan Tunku nanti