PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Monday, January 3, 2011

Gempar! Karam Singh Walia Hina Melayu


Saya rasa perkara ini telah pun panas dan menjadi perbahasan, tak perlu lagi saya beritahu kenapa hal itu boleh terjadi.

Cuma disini saya ingin beritahu anda... tak ade orang yang suka-suka hati provoke orang lain dengan melampau dan bila buat mcm tu tentulah orang akan marah

Namun malangnya dalam isu ini ada juga Orang Melayu yang menyatakan bahawa mereka yang memaksa karam singh meminta maaf itu sebagai samseng, memalukan bangsa semua nya salah!

Sejak 2008 malahan beberapa tahun sebelum itu memang orang melayu telah mula di provoke dengan pelbagai perkara...dan orang melayu hanya mendiamkan diri sehingga wujudnya PERKASA.

Satu pertanyaan... adakah anda sangsi Karam Singh Walia bbenar benar menghina melayu?

Perhatikan video diatas dan perhatikan Karam Singh Walia meminta maaf kerana dia telah menyatakan bahawa 'MELAYU BUKAN BERASAL DARI MALAYSIA ...JUGA INDONESIA.... juga kerana MENYATAKAN MELAYU ITU BODOH..... tetapi tidak mahu mengakui Menyatakan MELAYU LANCAU dan SAKAI....

Ya Mr Karam Singh Walia boleh cakap dia ada kawan2 melayu...so apa jaminan kawan2 melayu you bahawa you tidak racist??  seperti kita juga.... walaupun kita ada kawan2 cina dan india...kita juga ada syak wasangka....sebenarnya tuan puan -Itulah Malaysia - Telur - Molek di luar tetapi rapuh.

Suhu perkauman semakin meningkat setiap hari.

Dalam video itu Mr Karam memohon maaf kerana berkata orang melayu bukan berasal dari Sini...bukan Juga dari Indonesia...dan menyatakan orang melayu 'Tak' Pintar - Mr Karam sebut 'Pintar" sahaja, masih berusaha untuk menipu atau melunakkan kenyataaannya.......kenyataan yang lain tidak diketahui..hanya mereka yang berada di situ pada waktu itu yang tahu...hingga mencetuskan kegemparan ini.

Jika tuan puan masih sangsi....anda fikirkan kenapa seorang yang terkenal sanggup kata "mahu sembah lutut sorang2"? hilangkah rasa malu?????

Ya dia telah hilang rasa malu itu tandanya....DIA MABUK!!!! lalu mengeluarkan kata-kata celupar!!!

Dan Orang Mabuk tidak mampu berbohong! Apa yang dikatakan ketika itu...itulah pemikirannya secara umum.... dalam konteks ini pandangannya terhadap Melayu.


Malaysia benar-benar menuju ke arah Palestin...Tanah Melayu dan Orang2 Melayu sedang diserang dari dalam dan luar.... Masih tidak sedarkah anda??? dan terus dipecahkan dengan pecahan fahaman politik????

Jika melayu masih tidak terus bersatu....ucapkanlah Selamat Tinggal Bangsa Melayu mulai Tahun ini 2011..Tahun PRU ke 13!!!


P/s ada yang membuat spekulasi bahawa Karam Singh Walia juga membantu kemenangan Pakatan DAP dalam pilihanraya 2008 dengan siri pendedahan di TV3 menjelang PRU 12 yang lalu apabila menumpukan pendedahan di negeri dibawah UMNO tetapi tidak di negeri Pakatan sebagai strategi halus. Mungkin benar mungkin tidak wallahualam

4 comments:

  1. ada org kata sebenarnya benggali ni la gunting dalam lipatan yang merbahaya...byk bagi info kat pembangkang..hati hati jgn minum todi celaka punya benggali nie..

    ReplyDelete
  2. dia nak mabuk tu dia punya pasal, tapi yang dia pegi mabuk kat tempat banyak orang melayu tu buat ape? dah terlepas cakap kan ke dah susah!

    ReplyDelete
  3. Salam Perjuangan...Harap dapat dilink blog Hamba disini...Terima Kasih..
    http://klboyzwangsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. waalaikum salam... trima kasih saudara KL BOYz akan dilink


    terus terang saya katakan sikap rasis melayu tidak setanding sikap rasis cina...kerana saya pernah memasuki sekolah dominasi cina.

    Tentang kaum Sikh....mungkin kebetulan mungkin juga terancang...wallahualam yang pasti berwaspadalah

    ReplyDelete