PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Monday, January 17, 2011

Dan Arak Itu adalah Haram Dan Ibu Segala Maksiat

Arak adalah Haram....Ibu Segala Maksiat

Kenapa Kita masih Tak Faham-Faham Lagi? Tiada Pengecualian Dalam Isu Arak...Baik Dari Pembuatnya...Pengeluarnya...Pengedarannya.... Penghidangannya....Semua sekali....

Dari A hingga Z.... yang membawa kepada seorang itu minum Arak maka mereka adalah turut sama menanggung dosa besar

Namun malangnya umat Islam terlalu lemah untuk menghalangnya..... hingga ada yang mencari rezeki untuk menghidangkannya kepada orang lain.....

Tiada lagikah pekerjaan lain yang boleh dilakukan di tanah ini sehingga sanggup menuangkan arak ke mulut si kafir itu? Malas sangatkah umat ini sekarang???

Hingga ada yang sanggup mengatakan 'ohhh takpe arak untuk bukan Islam, toleransilah sikit'...... begitulah lemahnya iman umat islam sekarang.

Hingga ada yang tunduk menikus apabila dibentak orang kafir daripada berkeras menghalang usaha memudahkan arak diperolehi.

Dahulu umat ini cukup jijik mendengar perkataan 'Arak' sehingga mendengarnya sahaja seumpama satu bencana.... kini ia hanyalah satu perkataan...

Ohh ya umat ini telah menjadi liberal sehinggakan anak-anak mudanya tonggang arak pun sudah jadi satu lumrah...bahkan kebanggaan..... hasil didikan ibu bapa umat ini yang sangat munafik di waktu siang terserlah wajah agamanya...tetapi diwaktu malam lemahnya genggaman mereka kepada anak-anak muda mereka.

Dan mereka tahu kelemahan ini..... tetapi masih tidak mahu berkeras mempertahankan benteng terakhir di antara anak-anak mereka dan Arak - Ibu segala kejahatan.

No comments:

Post a Comment