PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Thursday, January 13, 2011

DAP cuba sogok Sultan Kedah RM1 Bilion Lepaskan Penang!

DAN SULTAN KEDAH MURKA LALU MENGHALAU DAP KELUAR DARI ISTANA!



Plan hegemoni dan pemisahan yang dirancang dan digarap sebegitu halus oleh DAP dilakukan tanpa rakyat menyedari ada usaha yang besar sedang berlaku dibelakang tabir.


Pisau.net dalam artikel 12 Jan 2011 membuat pendedahan tentang Guan Eng & DAP mengharapkan persetujuan dan persefahaman ini diantara kerajaan Pulau Pinang dan Kedah untuk mendapatkan pelepasan "Lease" dan ia boleh dilaksanakan dari sudut undang undang walaupun perjanjian antara kerajaan British dan Sultan Kedah dulu masih valid iaitu dalam perjanjian ada menyebut 'selagi ada bulan dan matahari' maka Kerajaan Negeri Pulau Pinang masih terikat dengan Negeri Kedah.:klik sini


Dikhabarkan yang menjadi penyebab utama Guan Eng dihalau keluar daripada istana apabila beliau menawarkan RM1 billion kepada Sultan untuk menyelesaikan isu "lease" ini.


Tawaran berupa jual beli ini menyebabkan Sultan Kedah murka dan baginda terus bingkas bangun dari perbincangan dan mengarahkan Guan Eng keluar daripada istana.

Usaha itu tidak berakhir disitu,tetapi dilakukan satu demi satu gerakan yang Pisau.net dedahkan didalam artikel sebelum ini.

1.Singkirkan TYT & Polis Negeri:klik sini.


2. Rancangan Anwar Pecah Dan Perintah:klik sini


3.Pisahkan Pulau Pinang dan Perpecahan Malaysia :klik sini


4.Projek Halau Melayu Berjalan Lancar:klik sini


5. Pisahkan Sabah Sarawak,Negara Dalam Bahaya :klik sini


Mereka kata Tunku Abd Rahman buat dosa lepaskan SingaPork
Apa kata puak PAS usaha halang isu Penang ni...jangan lepas juga...nanti sama je dengan Tunku nanti

No comments:

Post a Comment