PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Sunday, March 21, 2010

Mempertahankan Maruah Islam Dan Melayu : Mengapa PERKASA? Di mana PEKIDA?

Dalam politik negara yang semakin goncang saban hari ini, orang melayu dan islam terus diperlekeh dan dipertikai

Puak puak Ultra Kiasu semakin berani bermain api dan membangkit hal hal yang telah termaktub dan golongan Ultra Kiasu ini bukan hanya terdiri daripada orang cina Yang ultra kiasu, bahkan turut dianggotai dari segelintir orang2 india, Melayu murtad, Islam murtad, golongan Munafikun Khawarij Malaysia dan juga pan asian dan caucasian.
Oleh itu PERKASA ditubuhkan, yang kemudian menginisiatifkan penubuhan Majlis Perundingan Melayu MPM dalam membela dan mempertahankan bangsa melayu dan islam. secara konsisten.
Persoalannya di mana PEKIDA? PEKIDA umpama hidup segan mati takmau. kata memperjuangkan bangsa dan agama?
Cukupkah dengan ahli2 muda yang berlambak2 di seluruh negara? yang begitu angkuh dengan bahasa2 rahsia yang pelik dan bodoh? yang begitu teruja untuk bergaduh sesama sendiri dan menindas golongan yang lemah? Berapa ramai dari ahli2 kamu yang berlambak2 di segenap kota dan negeri sanggup berkobar2 memperjuangkan Paksi Negara?
Gunakan hasil Perniagaan kamu, Susun semula ahli kamu, didik dengan program2 patriotisme dan kecintaan kepada bangsa dan agama.Jangan dibiarkan mereka terbabit dengan gangsterisme bodoh yang tak mendatangkan hasil
Bersamalah dengan PERKASA.... maka maruah PEKIDA kembali harum


Disuarakan Oleh Pak Jali pada 3 march 2010

No comments:

Post a Comment