PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Wednesday, June 30, 2010

AKHIRNYA TERBUKTI PERMAINAN ANTI ISRAEL ANWAR IBRAHIM



Akhbar Washington Post telah mendedahkan tindakan Anwar Ibrahim yang telah ke Amerika Syarikat untuk menjelaskan tindakan beliau dalam tunjuk perasaan anti israel insiden Mavi Marmara temph hari kepada sekutu sekutu dan rakan rakan yahudinya di Washington. ARTIKEL WASHINGTON POST

Selain bertemu dengan tokoh Yahudi di Washington, Anwar turut diberi peluang berucap di Woodrow Wilson International Center anjuran Woodrow Wilson International Center for Scholars yang dipengerusikan oleh Lee Herbert Hamilton, salah seorang kenalan Anwar dalam International Crisis Group (ICG).
Woodrow Wilson International Center merupakan pusat antarabangsa yang diambil dari nama bekas Presiden Demokrat AS ke-28, Thomas Woodrow Wilson.

Wilson dianggap simbol 'keagungan Yahudi' kerana semasa pemerintahannya, beliau mengesahkan Deklarasi Balfour yang membenarkan Israel menubuhkan 'negara' di Palestin serta mencerca kumpulan yang dilabel anti-Yahudi.

Dalam ucapan bertajuk 'Islam and Democracy in Southeast Asia' (Islam dan Demokrasi di Asia Tenggara), Anwar dengan tegas menyokong penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam dan mengkritik kerajaan Malaysia yang tidak bertoleransi terhadap penggunaan kalimah Allah.

''Tindakan melarang orang bukan Islam memanggil tuhan mereka dengan apa nama sekali pun adalah gila dan mengarut. Keputusan ini hanya dibuat oleh sebuah kerajaan yang tidak berpandangan jauh, bersifat perkauman, tiada bertolak ansur dan tidak demokratik," katanya
Ia jelas telah mendedahkan belang dan penipuan bukan sahaja Anwar Ibrahim bahkan juga dongeng yang dimainkan bahawa Anwar Ibrahim itu musuh Israel oleh Malaysiakini.

Bukankah Saya telah bilang... Itu semua hanya permainan.
Setiap Penipuan akan terpecah jua bila diizinkan Allah.

Masalahnya dalam kes Anwar Ibrahim penipuan beliau telah banyak kali terbongkar...

Lihatlah Banner diatas... golongan Dajjal adalah penipu...matanya satu

No comments:

Post a Comment