PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Friday, June 4, 2010

ANWAR MUSUH ISRAEL? ADAKAH SEMUDAH ITU?



Dalam laman web Malaysiakini dan portal pembangkang lain juga blog blog pro Pakatan Rakyat begitu heboh tentang Satu perutusan oleh sebuah pertubuhan Yahudi kepada Al gore yang tersebar di internet yang mendesak agar digantung  hubungan dengan Anwar Ibrahim ekoran isu APCO. BACA PERUTUSAN BNAI BRITH DISINI. Fahamkan betul betul setiap ayat



Para penyokong Pakatan Rakyat begitu gembira dengan berita tersebut kononnya sebagai jawapan balas terhadap tuduhan bahawa Anwar Ibrahim adalah proksi Yahudi dan Zionis sekaligus menabalkan (ditabalkan oleh Malaysiakini) sebagai Musuh Israel. BACA SINI MALAYSIAKINI

Para penyokong Kerajaan khususnya Umno pula turut terperangkap dengan mendakwa Perutusan Bnai Brith itu sebagai bukti Anwar Ibrahim sememangnya mempunyai hubungan dengan puak puak Yahudi, Zionis dan Neo Kon Amerika Syarikat serta mendakwa ANwar Ibrahim bakal terputus sumber kewangan dari Barat.

Benarkah Begitu?


SAYA MELIHAT PANDANGAN YANG BERBEZA

Saya percaya apa yang berlaku adalah sebahagian daripada Psy op gerakan Freemason Illuminati Zionis yang sememangnya terkenal dengan pendekatan halus. Operasi Zionis di seluruh dunia dijalankan secara cukup terancang tersusun dan teratur serta dipenuhi tipu muslihat

Kaum Yahudi Zionis sangat terkenal dengan sikap tipu muslihat dan sanggup mempergunakan dan menikam rakan serta ugutan asalkan gerakannya berjaya dan tidak dihidu.

Apakah tidak mungkin Bnai Brith sedang melakukan Reverse Psychology? 
Tidakkah anda terfikir mengapa begitu mudah untuk satu pertubuhan yahudi meminta seorang pemimpin melakukan sesuatu secara terang terangan dan dapat dibaca oleh semua pelayar web untuk suatu hal yang begitu penting? Memutuskan hubungan pemimpin tersebut dengan rakannya.

Pernahkah anda terfikir bagaimana isu kenyataan Bnai Brith ini mula tersebar? siapa yang mula2 menemui kenyataan Bnai Brith tersebut? Ia mula ditemui oleh berita Pakatan rakyat.

Apakah tidak mungkin wujudnya gerakan Yahudi Zionis Illuminati Freemason untuk membantu Anwar Ibrahim yang sedang dalam keadaan tersepit ekoran perbicaraan Sodomi 2 sekarang ini?

Laman web pro pembangkang melabelkan dalam kerajaan wujud konsep "I help You,You help Me" sepertimana diuar uarkan oleh Tony Phua yang disahut oleh penyokong bukan islam Pakatan Rakyat.

Apakah tidak mungkin wujud juga konsep gerakan " I help you, You help Me" dalam perutusan Bnai Brith kepada Al Gore di laman web tersebut?

Semuanya berkemungkinan. Apabila kita bercakap soal konspirasi Yahudi dan Zionis semua yang dipandang tidak mungkin adalah berkemungkinan berlaku!!

Sebagaimana kata seorang alim Yahudi pada zaman Rasulullah SAW yang kemudian masuk Islam menyatakan " bangsa Yahudi adalah bangsa yang paling kuat berdusta"

Dan legasi Pendustaan Yahudi berterusan hingga ke hari ini. Walau dari mana pertubuhan pun seorang Yahudi itu berada, mereka tetap Satu di bawah payung Zionis yang berkiblatkan Israel yang dilindungi bukan sahaja oleh angkatan tentera IDF bahkan juga oleh aktiviti MOSSAD di seluruh dunia sebagai benteng hadapan keselamatan Israel dan Rancangan Besar Zionis New World Order.

Dan anda tahukah apakah ayat ayat keramat MOSSAD yang menjadi lambang dan ideologi metod mereka?

" BY WAY OF DECEPTION THOU SHALT DO WAR "
Bermaksud : Perangi mereka melalui Pembohongan



"Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu sampai kamu mengikuti agama mereka" (al baqarah ayat 120)

No comments:

Post a Comment