PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Wednesday, June 30, 2010

MUDA MUDI MELAYU MALAS DAFTAR PENGUNDI : RATIO 40:1



Baru baru ini akhbar Berita Harian mendedahkan bahawa pola pendaftaran pengundi baru bukan Melayu terutama Cina meningkat dengan drastik sekali hingga mencapai ratio 40:1 iaitu 40 bukan melayu mendaftar dikuti hanya seorang melayu mendaftar sebagai pengundi baru.

Didedahkan juga pola tersebut meningkat sejak beberapa tahun kebelakangan ini.

Maklumat tersebut bukanlah baru, bahkan ia telah didedahkan banyak kali dan kali terakhir isu ini didedahkan media adalah pada bulan mei 2010 yang lalu dan telah didedahkan dalam blog ini pada 1 Mei yang lalu.
BACA PENDEDAHAN PADA 1 MEI 2010.

Orang bukan Melayu muda mudi sekarang berlumba lumba nak jadi pengundi berdaftar... orang melayu dan bumiputera nak tunggu apa?
Janga nanti menyesal apabila berlaku sesuatu yang tidak pernah kita alami selama ini di negara ini selepas PRU 13 nanti.

PERINGATAN TELAH DIBERI.
TANDA TANDA AMARAN TELAH KELIHATAN.

Jangan nanti oleh kerana anda tidak daftar mengundi dan tidak boleh mengundi maka kawasan anda diwakili oleh wakil rakyat yang rasis sperti yang telah berlaku di Pulau Pinang dan Perak. Lihatlah negeri negeri tersebut... apa yang orang Melayu,Bumiputera dan Islam dapat???

Itulah yang akan mungkin terjadi di tempat anda jika anda tidak dapat menjadi pengundi di tempat anda kerana tidak mendaftar.

Oleh itu adalah sangat diharapkan agar semua muda mudi melayu dan bumiputera lain agar segera mendaftar menjadi pengundi dengan segera. Jangan tidak mendaftar megundi tapi bising pulak terhadap pemain pemain politik. Tak Guna.

Daftar dan suarakan kehendak politik anda. bila sampai masa mengundi nanti nak keluar mengundi ke tak nak keluar mengundi ke itu lain cerita.

YANG PENTING DAFTARKAN DIRI ANDA DAHULU. Itu adalah hak anda kepada negara ini.
Jika anda Orang Melayu dan Bumiputera bolehlah mendaftar melalui NGO NGO seperti PERKASA jika anda malas hendak ke Pejabat Pos!!

MASA SEMAKIN SUNTUK!

No comments:

Post a Comment