PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Friday, June 4, 2010

FAIZ BIN KHAIRI : MEMBUKA PEKUNG DIDADA



Faez bin Khairi (atau Faez), abang ipar Saiful Bukhari Azlan telah mengadakan sidang akhbar di suite 9-7, Menara UOA, Jln Pinang, KL semalam pada lebih kurang pukul 5 petang. Turut hadir bersama adalah peguam N. Surenderan.

Antara lain dari sidang akhbar itu, dia mengatakan kenyataan Saiful bahawa adik beliau telah dibawa kahwin lari adalah tidak benar.

Menurutnya, perkahwinan tersebut adalah atas kerelaan Saidati sendiri dan sah.

Padahal Saiful meyatakan secara jelas beliau tidak mengetahui sama ada adiknya itu telah berkahwin atau tidak..sama ada sah atau tidak..
Bahkan dalam budaya masyarakat melayu sebarang perkahwinan harus mendapat restu ibu bapa sebagai wali dan apabila kahwin tanpa wali yg sah ia dipanggil Kahwin lari oleh masyarakat melayu. Apa yang cuba dispin oleh Faez bin Khairi?

Katanya lagi, perkahwinan mereka pada Mac 2hb, 2009 berlangsung di Selatan Thailand atas persetujuan Faez dan Saidati sahaja. Tanpa persetujuan Bapa Saidati selaku wali,waris dan penjaga Saidati yang masih budak belajar universiti.

Bapa Saiful pergi siasat samada perkahwinan tersebut sah atau tidak. Salah satu rukun nikah dalam amalan mazhab Shafie di Malaysia adalah wali. Wali hakim seperti yang mereka lakukan ada syarat2 seperti berwakil.
Apabila dia sebagai bapa meragui kesahihan penikahan tesebut, dia minta mereka bercerai bagi mengelakkam pekara buruk. Itu tanggungjawab sebagai bapa kerana kalau tidak, dia berdosa.

Kalau Faez ini manusia yang baik, dia tak buat kerja larikan anak dara macam Anwar larikan Wan Azizah ke Siam dahulu. Bapa Saiful betul dalam tindakannya kerana terlihat Faez itu manusia yang kurang ajar dan tidak ada adab.

ADAKAH ANDA MAHU MEMPERCAYAI MANUSIA SEPERTI LELAKI LOMBOK INI? YANG MEMBAWA LARI ANAK DARA ORANG UNTUK DIKAHWINI TANPA MEMIKIRKAN KELUARGA GADIS TERSEBUT? 

Dari situ, Faez berdendam dengan keluarga Saiful. Dah gitu mudahlah dia jadi orang untuk diguna. 

Melalui sumber The Unspinners mendedahkan bahawa :
dia telah diupah oleh orang Anwar untuk memburukkan Saiful di mahkamah. Banyak betul duit nak sewa tempat tu nak buat Press Conference ? Fikir tak siapa bayar dia punya tempat untuk buat press conference?

Orangnya adalah Soh Chee Wen

Kepada Faez Bin Khairi tahniah kerana telah menjual diri untuk dipergunakan.. anda telah pun terperangkap dalam isu yang menelanjangkan sesiapa yang disebut dalam perbicaraan Sodomy 2 Anwar Ibrahim.

Faez Khairi...
buat anak orang cam tader MAK BAPAK

menurut kenyataan sumber yang rapat dengan keluarga saiful Bukhari menyatakan

"menurut hukum kalau wali mujbir langsung tak dibagitahu perkahwinan tersebut batal! batal! batal!
Faiz nih berdegil yg nikah dia kononnya masih sah sebab cukup 2 marhalah..

Walhal dia hanya bagitau SELEPAS BERNIKAH..! Rukun nikah mana dia pakai ?!
Lain kalau pompuan tu sah takder waris lagi atas dunia nih ataupun dianya janda atau perempuan yg dah matang...puak2 yg nih ada hak pilih siapa yg mewalikan pernikahan mereka.
Faez bin Khairi ni dengan tak tahu malunya tiba2 buat Press Conference (mungkin dibayar) nak tunjuk hero kononnya Saiful bohong...

Faez dah bawak lari anak dara orang tu, janji bulan dan bintang nak tau dia punya kurang ajar siap minta duit ganti rugi dari keluarga Saiful RM4000-rm6000!! Bayangkan, anak dara anda sedap2 orang lenjan bawa lari ke siam, mai balik sini, minta ganti rugi?? Anda sendirilah kalau kena batang hidung keluarga anda!"

Terfikir juga kenapa ye Faez bin Khairi tergesa gesa bawa anak dara orang untuk kahwin di Thailand tanpa pengetahuan dan persetujuan Keluarga gadis tersebut?

mungkinkah gadis tersebut telah di ...............? lalu untuk menutup aib terpaksa kahwin lari untuk meyelamatkan diri dari hina dunia yg lebih besar?
Saiful Bukhari Ditelanjangkan
Anwar Ditelanjangkan
Faez Khairi juga akan terpalit sama

Kes Sodomi 2 jadi semakin menarik apabila Karpal Singh semakin hilang punca dan mengemukakan soalan tidak logik yang menyebabkan lebih ramai orang terpalit sama Najis ditambah lagi dengan siri2 penangguhan dan SESI TERTUTUP (apa yg cuba disembunyikan oleh Karpal Singh?)...
siapakah pula yang akan turut ditelanjang bersama Anwar dan Saiful Bukhari selepas ini?

No comments:

Post a Comment