PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Saturday, June 5, 2010

ANUAR MENGADU : APCO PENYEBAB BELIAU DILABEL ANTI ISRAEL




Dalam satu kenyataan oleh Anwar Ibrahim yang disiarkan Malaysiakini, Anwar berang dengan tindakan APCO memfailakn pengaduan kepada ICG International Crisis Group kerana menyebabkan pertubuhan Bnai Brith memfailkan kepada AL Gore agar mengantung hubungan dengan Anwar.

Ternyata Anwar cukup gusar dan cuba memperbaiki semula imej beliau di kalangan pertubuhan antarabangsa yang dikuasai Zionis.


Anwar menuduh firma komunikasi antarabangsa itu "mempengaruhi" kumpulan pro-Israel tertua B'nai B'rith untuk "menyerang" beliau.

"Apco begitu berpengaruh, bahkan berjaya meyakinkan badan tertua Yahudi untuk menyerang saya secara peribadi dan menghukum saya. Organisasi ini bahkan melabel saya sebagai musuh mereka," katanya.

Anda perasan x emosi kenyataan beliau dalam kenyatan beliau sendiri? Beliau gusar...
Apa yang menyebabkan Anwar begitu gusar sekali?

Bukankah beliau diuar uarkan sebagai Anti Israel Anti Zionis oleh Pakatan Rakyat? Dimanakah kegembiraan sebelum ini apabila Bnai Brith menghantar "memorandum" kepada AL Gore?

Kegembiraan Pakatan Rakyat sebelum ini kini diganti dengan kegusaran Anwar Ibrahim sendiri yang bimbangkan kerosakan imej beliau dikalangan pertubuhan ICG yang beliau anggotai.

Jika benar Anwar Ibrahim seorang anti zionis dan anti Israel, beliau secara logiknya tidak akan berasa terkesan atau tertekan dengan tindakan firma perunding antarabangsa tersebut.


Dapatkah anda membaca apa yang tersirat? 

5 comments:

  1. komen anda dalam malaysiawave taming sari, anda kata Zul Nordin tak mau sentuh isu Apco sebab hendak menjaga hubungan baik antara Anwar dengan Yahudi dan menuduh TB tau Anwar banyak geng Yahudi.

    sori taming... pelik bukan, terlalu banyak zul nordin kutuk anwar and the gang tiba-tiba anda kata zul nak jaga hubungi baik anwar dengan yahudi.. perumpamaan dah kebulur nak makan ayam, dapat tangkap ayam dilepaskan pulak.. kan bodoh kerja tu... satu perkara jika zul nordin ni pejuang 'islam' tulen mengapa dengan anwar tak takut tapi takut dengan yahudi (nak jaga hubungan baik kononnya).. lepas cakap jelahhh..

    anda juga berkata jika rahsia negara dah sampai kt tangan yahudi dan perlu buat laporan kt Polis,SPRM atau Bomba dan jika ada bukti perlu cepat buat laporan dan menuduh fitnah kalau tak berani.

    gua nak ulas perkara ni bro taming.. Isu skandal kapal selam, isu altantya, isu 888 bilion wang negara lesap heboh satu negara tapi tiada tindakan susulan dari polis dan sprm, tak dapat selesai lagi. Ni satu kes nak report pasal anwar dengan yahudi.. jawabnya masuk longkanglah laporan tu LOL ;-)

    ReplyDelete
  2. Kes teo beng hock pong belum selesai.. mahkamah kata" ehem... Encik Teo mati bukan membunuh dirinya sendiri dan juga bukan mati kerana bunuh diri tetapi DIBUNUH OLEH DIRINYA SENDIRI" kah..kah..kah..kah. Mahkamah (bawah BN) apa macam tu.. kes polis dan SPRM lagi le teruk!

    ReplyDelete