PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Friday, May 14, 2010

BERANI KERANA BENAR : KARPAL MINTA PERBICARAAN SECARA TERTUTUP
DIMANAKAH KETELUSAN?


Kes liwat Anwar: Karpal mohon sesi soal jawab secara tertutup

13/05/2010 7:59pm

KUALA LUMPUR 13 Mei - Peguam bela utama dalam kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim iaitu Karpal Singh, memohon sesi soal jawab seterusnya dijalankan secara tertutup (in camera) kerana ia menjurus kepada kejadian liwat tersebut.
Hakim Mohamad Zabidin juga mengingatkan orang ramai yang berada dalam galeri awam supaya supaya tidak berada di dalam mahkamah itu semasa prosiding bersambung secara tertutup jam 2.15 petang sambil menyatakan kebiasaanya pihak pendakwa yang memohon prosiding tertutup bukannya pihak pembela.

Penulis : Buat sekian kalinya satu lagi sesi soal Jawab diadakan secara tertutup dari liputan media dan pemerhati. Apakah sebenarnya yang dibincangkan? Adakah ia sesuatu yang memalukan kepada Anwar? apa jua spekulasi berkaitan perkara yang akan dibincangkan nanti tentulah perkara yang sangat sensitif dan mendedahkan peribadi.Dimanakah ketelusan yang sering dilaungkan oleh Pakatan Rakyat?

Kes Liwat yang sepatutnya bersambung lagi pada 14 Mei ditangguhkan lagi hingga 31 Mei 2010..... sampai bilakah siri siri penangguhan ini akan berlanjutan?

No comments:

Post a Comment