PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Tuesday, May 25, 2010

JOHOR SELATAN DALAM BAHAYA!





Dalam paper hari ini front page kata masalah Tanjung Pagar KTM sudah selesai. Yang tidak dilapurkan ialah Najib sudah kautim letgo Tanjung Pagar kpd Singapore dan pindah stesyen KTM ka Woodlands.

Apa sudah jadik?
Kenapa Malaysia beralah? Takkan mudah sangat Letgo Tanjung Pagar kepada Singapura? Najib tak de telur ka? Singapura sudah pegang telur Najib? ZXaman Tun Mahathir dulu isu Tanjung Pagar adalah antara isu yang cukup payah hendak diselesaikan gara2 permintaan timbal balas Singapore yang merugikan Malaysia.



Dalam paper hari ini ada tulis pasal Khazanah dan Temasek akan JV 50:50 untuk membangunkan projek "iconic wellness" di JB. Tanah telah dikenal pasti berkeluasan 202ha di Nusajaya. Yang tidak dilapurkan oleh paper ialah itu ler tanah di Medini (dulu panggil Node 1) yang Pak Arab "pulang" balik to Khazanah. Pak Arab tak mahu, letgo kepada Singapura. Betul la projek di JB macam projek LetgoLand. Apa desperate sangat Khazanah hendak duit sampai kena gadai tanah senang lenang kepada Singapura.
Tolong bagitahu Tun Mahathir tentang perkara ini sebelum satu Selatan Johor digadaikan kepada Cina2 Singapura. Mana rakyat marhaen hendak duduk nanti? Adakah Najib dan penasihat2nya telah membuat satu kompromi yang merugikan bangsa dan negara?




Tertanya-tanya apakah yang pihak Singapore perolehi dari Malaysia kali ini?

Stop Letgo our Land!

No comments:

Post a Comment