PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Saturday, May 15, 2010

LAGI PKR LOMPAT KATAK : EPISOD KALI INI WEE CHOO KEONG
KRISIS PAKATAN RAKYAT SELANGOR


Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong semalam mengumumkan keputusannya keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR), sekali gus memberi tamparan kepada parti itu dan pakatan pembangkang menjelang Pilihanraya Kecil Parlimen Sibu, Ahad ini.

Encik Wee keluar dari parti berikutan kemelut politik dan kepimpianan Selangor yang semakin buruk ekoran pendedahan skandal pasir di Dengkil oleh MP Kapar Manikavasagam (PKR) baru baru ini yang melibatkan penglibatan beberapa nama besar parti DAP seperti Gobind Singh Deo dan Ronnie Liu. 

Sementara itu pimpinan Pakatan rakyat terus membisu berkenaan krisis ini. Lim Kit Siang,Lim Guan Eng, Karpal Singh, Anwar Ibrahim, Nik Aziz terus membisu dengan keluarnya Wee Choo Keong dan pendedahan Manikavasagam.

Politik Selangor sementara itu terus bergolakdengan tersebarnya khabar angin gugurnya Tan Sri Khalid sebagai MB Selangor yang akan diganti dengan Datuk Hassan ALi yang dicadangkan oleh Raja Petra Kamarudin dan mendapat sokongan Ronnie Liu.
Jika perkara ini berlaku adakah benar bahawa Datuk Hassan Ali telah pun berkompromi dengan krisis antara mereka tahun lalu?

No comments:

Post a Comment