PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Tuesday, April 13, 2010

Apalah APCO berbanding dengan hubungan Anwar dan Yahudi Zionis?

Dalam gawat gawat isu APCO dan PDRM memang tidak dapat dinafikan ada kebenaran dan kejanggalan dalam isu tersebut. Kebenaran tidak harus dinafikan walau dari sesiapa sahaja. Namun adakah dalam isu APCO motif disebalik tindakan tersebut bersifat disengajakan atau atas dasar kejahilan pegawai2 kerajaan dan PDRM? 
Dalam dunia global sekarang ini satu hakikat yang tidak dapat dinafikan ialah YAHUDI MENGUASAI DUNIA. Anda suka atau tidak suka terpaksa menelan kenyataan pahit tersebut. Malah tidak keterlaluan untuk menyatakan masyarakat moden dunia tidak boleh hidup tanpa Yahudi dan pengaruhmereka serta produk2 mereka dalam segenap aspek kehidupan. Dari soal pemakanan, minyak (boikot petronas pergi ke Shell dll sama je), alat komputer, hiburan, tv, hingga ke ASTRO segalanya diresapi Israeliyyat. Hanya duduk terpencil di tengah hutan dan gurun sahaja anda terpisah dari ppengaruh Yahudi. Pendek kata tanpa Yahudi kita mati bukan mati kebuluran tapi mati kebosanan.
Namun jika diperhatikan terdapat perbezaan yang nyata di antara hubungan PDRM dan APCO dengan hubungan Anwar dan Zionis. Anwar bukan ketua kerajaan tetapi mempunyai hubungan istimewa dengan kumpulan2 yahudi yang biasa di datangi dan mendatangi kerajaan2 pelusuk dunia.
Diantara pengaruh ideologi dengan  hubungan perniagaan mana lebih bahaya ?.Malah Anwar terbabit dengan bangsawan2 AIPAC - gergasi lobi yahudi nombor satu paling gagah di Amerika Syarikat sekaligus dengan golongan Neo-Kon dan para Iluminati Kumpulan Bilderberg yang ditaja oleh Empayar Dinasti  Rothschild dan Dinasti Rockafeller

Kehebatan Zionis dalam memecah perintah dan menguasai dunia tidak dapat disangkal oleh sesiapa pun lagi, malah antara yang banyak mendedahkan isu zionis ini adalah org2 kristian barat sendiri yang kemudia di cap sebagai Anti semit ( macam senario Malaysia melayu dituduh rasis)



Andainya kita terima kononnya KERAJAAN TERSILAP dan terambik supplier yang ada kaitan dengan Israeli dan terguna firma Public Relation Amerika yang ada pejabat di Tel Aviv.

Kesilapan supplier PDRM adalah sikap Pak Lah yang leka dan cuai. Sekarang sudah tidak ada masaalah itu. Manakala perkhidmatan APCO tak ada kena mengena dengan geoglobal politics tetapi advisory dalam hal public relation termasuk online media.

Dalam dua2 hal ini, kerajaan membayar service dan peralatan. Kita tentukan apa yang kita mahu dari perkhidmatan yang kita mahu. Firma yang kononnya Yahudi bukan penentunya dan mengarah kita.

Untuk banding dengan hubungan Anwar dengan Yahudi Zionis, lihat gambarajah yang ada kaitan dengan power-power broker dunia berikut:




Dari tiga gambarajah, Anwar bergantung harap kewangan, kepakaran dan pengaruh untuk mencapai hasrat politiknya. Bila Anwar bergantung kewangan dan sudah di "beli" mereka, dia tidak boleh lari dari menjuangkan agenda mereka.

Mereka hingga membantu kempen politik Anwar...



Belum apa-apa kita lihat bagaimana body sudah terjual, roh agama pun turut tergadai.




Dr Md Nur Manury, atas sebab kuasa dan kesetiakawanan, sanggup gadaikan maruah Islam dan nama Allah. Padahal Islam membenarkan perbedaan dalam amalan Islam mengikut kesesuaian sesuatu tempat asalkan tauhid tidak lari.

Bila Anwar naik, adakah dia boleh tahan kehendak kebebasan berugama kepada orang Islam yang dijuangkan oleh pihak Bani Israel dan Kafirun untuk melemahkan kekuatan budaya Islam dalam masyarakat Melayu?

Pasti tidak.
Mari kita bandingkan. Hubungan kerajaan dengan Yahudi boleh dianggap tidak disengajakan atau tersilap. Tetapi hubungan Anwar dengan Yahudi adalah Yahudi jenis Zionis dan disengajakan.

Manakala hubungan kerajaan dengan Yahudi adalah antara pelanggan dan firma. Hubungan Anwar dengan Zionis ini hubungan pergantungan.
Mana satu yang membahayakan?

Jawapannya jelas. Tak perlu berhelah dan putarbelit. Tak payah tunjuk bodoh.


Dipetik dari The Unspinners 

1 comment: