PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Friday, April 16, 2010

GEMPAR!! TERNYATA LIM GUAN ENG DAN DAP RASIS ANTI MELAYU ANTI ISLAM  DAN ADA MASTER GRAND PLAN!!

Satu laman profile Youtube yang boleh disangsikan ketulenan pemiliknya telah ditemui di youtube yang menyampaikan agenda2 anti melayu dan islam dan ternyata memperkudakan PR dan Anwar Ibrahim!


Anda bole layari sendiri Blog tersebut di 
http://www.youtube.com/user/LimGuanEngBlog
SEGERA sebelum kemungkinan laman tersebut hilang akibat dipadam oleh pemiliknya atau dibanned
Antara kenyataan yang boleh didpati di blog  profile youtube tersebut
"LimGuanEngBlog Dan tindakan kami mengharamkan Biro Tata Negara (BTN) bertujuan untuk menghapuskan sifat sayangnya Melayu kepada sifat Perkauman ini bakal membuahkan hasil. Silat juga kami akan haramkan di Pulau Pinang seperti kami haramkan BTN, kerana dengan silat inilah Melayu begitu angkuh dan kejadian Pemuda UMNO menjulang keris amat ketara perkauman. Dengan diharamkan silat di Malaysia, kami warga cina dan India akan berasa begitu selamat. Kerana kami mementingkan pendidikan daripada membuang masa. (4 months ago)"
"Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih

LimGuanEngBlog"

"Salam Sejahtera,
Teresa kok tidak sepatutnya terburu-buru mengeluarkan kenyataan untuk menghentikan azan,mahukan 30% zakat kepada non muslim dan tulisan jawi.Kenyataan taresa terlalu terburu-buru tanpa persetujuan Ahli parti dan saya sendiri amat kecewa dengan kenyataan beliau.Sepatutnya ini adalah rahsia DAP sehingga Anwar menjadi Perdana Menteri dan waktu itulah kita boleh menekan DS Anwar Ibrahim.Terlalu awal Teresa membuat kenyataan.Dan sekarang Teresa menafikan.Tetapi Teresa terlupa yang semuanya telah tersebar luas didalam blog DAP sendiri dan di internet."

"page 2/3

Saya berharap semua Ahli DAP berhati-hati dalam menjalankan gerakan kita.Kita semakin hampir dan DS Anwar Ibrahim tidak boleh berbuat apa-apa.Ingat,gerakan kita ini adalah untuk anak bangsa kita yang selalu dikeji oleh Melayu.Ayuhlah bangun Cina, kuasai dan rebut apa yang melayu tidak mampu.Jangan kita berhutang budi dengan Melayu.Biar mereka yang berhutang dengan kita dan mengenang jasa kita.Kerana dengan itu kita boleh jadikan alasan yang, kita (cina) telah bertukus lumus dalam memajukan Malaysia.Dan kita mungkin dapat menukarkan tulisan Jawi kepada tulisan cina dan yang berkaitan dengan Melayu dan Islam.Seterusnya Melayu sudah tidak mempunyai apa-apa lagi.Disaat mereka berpecah itulah kita akan dapat mengambil alih tampuk kepimpinan daripada orang Melayu."

Anda bole layari sendiri Blog tersebut di 
http://www.youtube.com/user/LimGuanEngBlog
sebelum kemungkinan laman tersebut hilang akibat dipadam oleh pemiliknya atau dibanned

Kenyataan diatas dipetik dari blog tersebut bimbang ia kemungkinan akan dipadam atau hilang

kenyataan dibawah ini dari orang yang sama di laman youtube boleh diikuti di SINI pada halaman komen ke 4 :-

LimGuanEngBlog Jangan cabar kami.Melayu sekarang didalam gemgaman Kaum Cina.Sekali kami putuskan yang kami akan mogok, melayu inilah yang akan mati kebuluran dan mengemis dalam negara sendiri.Jangan sampai mayat kamu dicampakan di laut.Tanah kubur melayu ini milik kami. 1 year ago 




BEGITU RACIST NYA LIM GUAN ENG!
BEGITU RASISNYA DAP!
BEGITU RASISNYA PUAK CINA DAN INDIA ULTRA KIASU

No comments:

Post a Comment