PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Monday, April 19, 2010

ISNIN HITAM BUAT PKR! DOKTOR KELUARGA ANWAR KELUAR PKR SERTAI UMNO!
BLOGGER JAWAB CABARAN AZMIN ALI! ZAID IBRAHIM MINUM ARAK!


Bekas doktor Anwar Ibrahim keluar PKR sertai UMNO

19/04/2010 12:06pm

KUALA LUMPUR 19 April – Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Dr. Halili Rahmat hari ini mengumumkan keluar parti dan menyertai UMNO.
Dr. Halili adalah pakar bedah saraf dan otak serta merupakan bekas doktor peribadi Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Beliau mempunyai hubungan rapat dengan keluarga Anwar.

TerKini 21 april 2010  


Adakah yang dibawah ini gambar Zaid ibrahim bersama Arak yang sebenar tanpa super impose?




PRK HS: Tergempar!!!! Dr Halili Rahmat keluar PKR (the Unspinner)



Kami baru dengar Dr Halili Rahmat sedang mengadakan sidang akhbar di PJ Hilton mengumumkan keluar PKR. Halili adalah salah seorang yang dikatakan sepatutnya calun PKR untuk Hulu Selangor. Desas desus telah didengari bahawa setelah Zaid diumumkan, calun mahu ditukar.

Halili adalah anak tempatan dan pernah bertanding untuk PKR padda PRU 2004 tapi kalah pada Dato G Palanivel. Dia telah merenggangkan diri dari politik tetapi dipercayai dipujuk anwar untuk menjadi calun untuk Hulu selangor. Jika dia dicalunkan, dipercayai dia mendapat banyak sokongan tempatan. Beberapa hari sebelum menamakan Zaid Ibrahim sevagai calon PRK Hulu Selangor, Anwar Ibrahim telah membawa Dr Halili 'Jalan-jalan' di Hulu selangor sehingga mencetuskan spekulasi Dr Halili akan dipilih sebagai calon PKR kerana ramai berpendapat DR Halili adalah calon yang paling sesuai untuk mempertahankan kerusi PKR di Hulu Selangor.

Pemilihan Zaid dipercayai atas kehendak dan tekanan dari kumpulan "Little Napolean" dalam PKR yang baru2 ini didedahkan salah seorang darinya adalah Tian CHua. Dipercayai Little Napolean adalah kumpulan2 aktivis NGO. Mereka ini yang bertembung dengan kumpulan Dato Sallehuddin Hashim.


 Sementara Itu dalam masa yang hampir serentak, beberapa laman blog telah membuat satu pendedahan di bawah pada hari ini ekoran cabaran Azmin Ali terhadap para blogger pada Ahad hari sebelumnya:


 Ternyata mungkin ada yang akan berkata itu gambar superimpose...namun Zaid sendiri menyatakan itu 'cerita lama' dirinya.Inikah calon melayu yang melayu islam? Kenapa Mcm ni punya orang jugak PKR nak calonkan? Bukanke bodoh punya kerja namanya tu?
Azmin Ali... Nak cakap apa lagi? Dah SAH! Zaid kaki botol. Bloggers tak kan tipu punya.
Species zaid ni bahaya pada orang Melayu waima dia berada dalam umno atau pas pun,wajib disingkirrkan!
Zaid juga seorang liberalis tegar yang menuntut hak untuk murtad sebagai 'hak asasi manusia'(rujuk kes lina joy') yang juga mungkin antara penyebab pemberontakan Zulkifli Nordin dalam PKR dahulu.

TerKini 21 april 2010  

Adakah yang dibawah ini gambar Zaid ibrahim bersama Arak yang sebenar tanpa super impose?

No comments:

Post a Comment