PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Tuesday, April 13, 2010

Noh Omar Minta Maaf! - Politik Malaysia Seperti Amerika - Tekanan dan Lobi ala Zionis Israel!


Noh Omar telah meminta maaf atas kenyataannya yang memetik kata kata Tan Cheng Lock dan Tun Sambathan yang memuji orang2 melayu kerana bermurah hati menerima idea memberi taraf kerakyatan kepada orang2 bukan melayu di malaysia ketika era kemerdekaan.

Nampaknya sudah menjadi trend orang bukan melayu usah diusik dan ditegur, Orang Melayu dan Islam mesti tunduk. Padahal apa yang dinyatakan Noh Omar bukan rekaan...ia peristiwa sejarah yang nyata.
Adakah rakyat Malaysia tiada lagi mengerti erti kesyukuran?
Adakah budaya lobi dan tekanan ala Israel seperti AIPAC di Amerika telah berakar umbi di Malaysia?
Malang sekali Noh Omar telah Menyatakan maaf atas perkara yang benar.


Memang mohon maaf & memaafkan org perkara baik. Tapi kini, tak buat salah pun pemimpin melayu rasa bersalah. Org lain menghiris perasaan melayu, tapi pemimpin melayu buat mcm tak kisah. Org melayu sentiasa dilihat bersalah bila bercakap benar. Yg bukan melayu sentiasa nampak benar walaupun nyata bersalah. Tidakkah ini bodoh namanya. 

Cara Noh omar & hishamudin adalah contoh pemimpin berprinsip 'berani kerana salah, takut kerana benar'. Sifat 'berani kerana benar' dah jadi amat bersalah bagi mereka bila saja berhadapan dgn cina & india. Ciri2 pemimpin umpama inilah membuatkan anak cucu cicit takkan teragak-agak utk hadiahkan sumpah seranah bila mereka tiada kelak!


Tan Cheng Lock dan Sambanthan mesti malu dan merasakan usaha mereka sia2 dan tidak berguna jika mereka masih hidup dan melihat kelakuan bangsa mereka sekarang ini


Semua ini Jelas menunjukkan kaum bukan bumiputera Malaysia (cina dan india) memang jenis bangsa yang tidak tahu bersyukur

No comments:

Post a Comment