PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Sunday, May 16, 2010

DAP DAN PAKATAN RAKYAT : PETUALANG SEBENAR POLITIK RASIS DAN PERKAUMAN


"apa yang sebenarnya berlaku adalah pengimpot Injil tersebut diminta supaya tidak memohon kembali Injil tersebut untuk menyusahkan pihak Kastam"

"Tujuan mereka adalah jika Injil itu rosak atas apa sebab sekalipun, terutama kerana disimpan lama dalam gudang, mereka akan menyalahkan kerajaan dikemudian hari "



Jika selama ini DAP menggambarkan diri mereka sebagai parti sekular yang menentang sebarang elemen ugama dalam kerajaan dan institusi kerajaan, kempen PRK di Sibu mendedahkan sesuatu yang bercanggah.


DAP mendedahkan diri mereka sebagai parti politik yang memperjuangkan rasisma dan extrimis ugama Kristian. Ideologi mereka yang berasaskan sekular dan demokrasi bebas hanyalah kepura-puraan.

Teresa Kok memperdayakan penganut Kristian kaum Cina dengan mengatakan mengundi BN sama seperti pengkhianatan kepada pegangan ugama Kristian.

Dia turut membohongi hadirin dengan memberitahu hadirin bahawa 5,000 naskhah Injil bahasa Melayu yang ditahan KDN kerana menggunakan kalimah Allah sebagai tuhan telah dibakar. Padahal pihak Kastam tidak merosakkan Injil itu tetapi disimpan di sebuah gudang di Port Klang.

Perkara ini adalah satu pembohongan Theresa seperti pembohongan yang beliau buat berkenaan azan dan makanan anjing semasa ditahan ISA.

TKSU Kementeriaan Dalam Negeri, Datuk Ahmad Fuad telah terangkan bahawa Injil itu masih berada di gudang walaupun mereka tidak dikehendaki undang2 untuk menyimpan melebihi masa yang ditetapkan.

Dari sumber yang dipercayai, apa yang sebenarnya berlaku adalah pengimpot Injil tersebut diminta supaya tidak memohon kembali Injil tersebut untuk menyusahkan pihakj Kastam.

Tujuan mereka adalah jika Injil itu rosak atas apa sebab sekalipun, terutama kerana disimpan lama dalam gudang, mereka akan menyalahkan kerajaan dikemudian hari.


Theresa yang pernah ditahan ISA kerana isu azan dan merupakan aktivis gereja nampaknya mahu menjadi pejuang salib Kristian menentang Islam yang disimbolkan sebagai UMNO dan kerajaan Islam BN.

Di Puching, Theresa Kok berkempen menentang azan yang dikatakan mengganggu peamanan penganut bukan Islam. Dia juga mahukan kalimah Allah digunakan untuk orang Kristian walaupun dia sendiri tidak mengamalkan sedemikian.

Di Sibu, Sivarasa membuat tuduhan liar mengatakan kerajaan BN menindas penganut Kristian. Tak terfikirkah dia ada antara ahli kabinet terdiri penganut Kristian.

INi adalah satu lagi bukti bahawa pembangkang berkempen dengan apa saja untuk meraih undi hingga sanggup menggunakan Kempen Menipu dan Menghasut.

No comments:

Post a Comment