PKR - FREEMASON

PKR - FREEMASON
The All Seing Eye

Sitelevel Spidering

Search This Blog

Friday, May 14, 2010

PRK PARLIMEN SIBU : DAP POLITIK KAN KES AMINUL RASYID, MENERUSKAN PEMBOHONGAN TEOH BENG HOCK DAN POLITIK KEBENCIAN PERKAUMAN


DAP memainkan memainkan beberapa isu secara maksimum menghentam polis untuk pengundi membenci polis. Kit Siang fahamkah Sibu ini bandar apa? Siapa nak jaga keamanan kalau tidak ada polis.


Mereka mengungkit isu budak penjenayah Kugan yang mana ada peguam human rights saja menekan2 mayat untuk memburuk-burukkan keadaan. Doktor dah sahkan Kugan mati kerana penyakitnya dan bukan disebabkan polis.

DAP mengungkit hal Teoh Beng Hock. Mereka masih menyebarkan fitnah SPRM membunuh Teoh Beng Hock di sini untuk membakar perasaan kecinaan. Padahal tak logik Beng Hock yang merupakan saksi utama dibunuh SPRM. Lebih realistik mereka di bunuh DAP yang mahu menutup kegiatan rasuah.

Doktor Peter Vanezis dilantik oleh MACC (SPRM) yang terlibat dlm penyiasatan kematian Puteri Diana sudah buktikan Beng Hock tidak mati dibunuh tetapi bunuh diri. Dr Porntip yang kata 80% murder masih tidak berani tunjuk kebenaran bahawa pandangannya salah.

Kes Aminulrasyid telah membawa kepada dihadapkan polis yang terlibat menembak berkenaan ke mahkamah

Dr Peter Vanezis menerima email ancaman  selepas memberi testimoni kes Teoh Beng Hock
Adakah Ancaman ini mempunyai perkaitan rapat dengan keenganan Dr Pornthip utk kembali memberi keterangan di Malaysia kerana ura2 beliau telah menerima bayaran dari pihak di Selangor tetapi memberi kenyataan yang tidak memuaskan hati pihak DAP.

No comments:

Post a Comment